گلکسی A3 تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A3 تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی A3 تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کرد

امید بصیری
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 20:22
گلکسی A3 تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کرد - تکفارس 

گوشی میان رده ی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اِی ۳ موفق شده است تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کند. درادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

برای مدتی است که همگی می دانیم سامسونگ در حال کار بر رو نسل جدید و سوم گوشی گلکسی اِی ۳ ملقب به گلکسی اِی ۳ ۲۰۱۷ است. این گوشی تا کنون در بنچ مارک GFXBench و آنتوتو دیده شده است. هم چنین چند وقت پیش بود که متوجه شدیم سامسونگ تعداد کمی از این گوشی را برای ازمایش به هند فرستاده است. حال اکنون خبرهایی مخابره می شوند مبنی بر اینکه این گوشی موفق شده تا تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کند و این بدان معنی است که این غول کره ای در مراحل پایانیِ توسعه  این گوشی قرار دارد و به زودی شاهد معرفی ان خواهیم بود. آخرین تاییدیه ای که ان گوشی به ان برای عرضه نیاز دارد تاییدیه ی شحخهبحهخ است.

متاسفانه ی برگه ی تاییدیه ی بلوتوث این گوشی هیچ چیز جدیدی را از مشخصات این گوشی آشکار نمی کند. پس مجبوریم به همان شایعات و اطلاعات لو رفته ی قبلی اتکا کنیم. بر طبق این شایعات این گوشی از یک صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی، یک پردازنده ی ۱.۵ گیگاهرتزی کوالکام ۲ گیگابایت حافظه ی رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد. این گوشی هم چنین از کات حافظه ی جانبی برای افزایش ظرفیت حافظه ی آن نیز پشتیبانی می کند. دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو و عقب این گوشی قرار دارند. دوربین مخصوص عکس برداری سلفی این گوشی دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسلی است. هم چنین انتظار می رود تا این گوشی از نسخهی  ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید با نام مارشمالو نیز استفاده کند اما به احتمال زیاد درلیست گوشی هایی قرار خواهد گرفت که از اندروید ۷ نیز بهره مند خواهند شد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید