وفاداری ۷۰ درصدی دارندگان علی رغم فاجعه ی نوت ۷! - تکفارس 
وفاداری ۷۰ درصدی دارندگان علی رغم فاجعه ی نوت ۷! - تکفارس 
وفاداری ۷۰ درصدی دارندگان علی رغم فاجعه ی نوت ۷! - تکفارس 

وفاداری ۷۰ درصدی دارندگان علی رغم فاجعه ی نوت ۷!

امید بصیری
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 21:05
وفاداری ۷۰ درصدی دارندگان علی رغم فاجعه ی نوت ۷! - تکفارس 

تحقیقات جدید نشان می دهند که علی رغم شکست مفتضاحه ی نوت ۷ اما ۷۰ درصد از دارندگان سابق گوشی های نوت هنوز هم تمایل به استفاده از محصولات این شرکت دارند! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

تیم کوک رئیس شرکت اپل همانند تمامی رئسای کمپانی های دیگر به تمامی دارندگان سابق گلکسی نوت ۷ خوش آمد می گوید و از آن ها می خواهد تا به تهیه ی آیفون های این شرکت مبادرت ورزند اما ممکن است قضیه ی به همین سادگی هم نباشد. بر طبق یک تحقیق جدید، علی رغم جمع آوری تمامی نوت های ۷ از سطح بازار مردم هنوز هم تمایل به استفاده از گوشی های این شرکت دارند.

شرکت Baystreet در تحقیق جدید خود اعلام می دارد که «ما باور داریم که اکثریت دارندگان گوشی های گلکسی نوت ۷ (حدود ۷۰ درصد) با کمپانی سامسونگ باقی خواهند ماند و احتمالاً یک عدد گوشی گلکسی اس ۷ را به جای نوت خود دریافت خواهند کرد. دارندگان سری نوت از وفادارترین مشتریان این شرکت کره ای هستند.»  این تحقیق در ادامه بیان می کند که حدود نصف افرادی که دیگر قصد استفاده از گوشی های سامسونگ را ندارند یعنی حدود ۱۵ درصد این افراد یک گوشی آیفون تهیه خواهند کرد که این عمل در نهایت منجر به افزایش فروش بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دستگاه آیفون در ۳ ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد شد. به بیانی دیگر رئسای کمپانی های بزرگ نباید حساب ویژه ای بر روی مشتریان عصبی سامسونگ باز کنند!

وفاداری به سری نوت و البته دارنده ی آن یعنی سامسونگ بر طبق گزارشات در سطح بالایی باقی خواهد ماند. شرکت اسپرینت که ارائه ی دهنده ی خدمات موبایلی در ایالات متحده ی آمریکا است اعلام کرده که بسیاری از دارندگان گلکسی نوت ۷ گوشی های خود را با یک گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اج تعویض می کنند. یک تحقیق دیگر همچنین اعلام می کند که تعویض کنندگان گلکسی نوت ۷ بیشتر بر روی گلکسی اس  ۷ اج نظر دارند چرا که صفحه نمایش منحنی آن بسیار زیبا به نظر می رسد. گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بسیار شبیه به یکدیگر هستند اما مشتریان تفاوت های جزئی آن ها را نیز در نظر می گیرند.

علی رغم درخواست سامسونگ از مشتریان مبنی بر پس فرستادن نوت های ۷ اما هم چنان حدود ۱ میلیون از مشتریان از این گوشی ها استفاده می کنند. هم چنین نظر سنجی ای اخیراً اعلام کرده که ۵۵ درصد دارندگان نوت ۷ بو هیچ ترسی از عواقب احتمالی به استفاده ازاین گوشی ادامه خواهند داد.

منبع:Sammobile.com

msung

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید