مدیر عامل سامسونگ: «بحران نوت ۷ یک فرصت برای ما است» - تکفارس 
مدیر عامل سامسونگ: «بحران نوت ۷ یک فرصت برای ما است» - تکفارس 

مدیر عامل سامسونگ: «بحران نوت ۷ یک فرصت برای ما است»

امید بصیری
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 21:20
مدیر عامل سامسونگ: «بحران نوت ۷ یک فرصت برای ما است» - تکفارس 

مدیر عامل سامسونگ به تازگی اعلام کرده که بحران پیش آمده ی بر سر راه این شرکت درباره ی نوت ۷ یک فرصتِ تامل کردن برای این شرکت است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ بسیار مصمم به نظر می رسید تا دنیای گوشی های همراه را بار دیگر در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ در اختیار خود بگیرد پس از این که این شرکت در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ با گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بسیار خوش درخشید. کارشناسان و تحلیل گران اعتقاد داشتند که این موفقیت در نیمه ی دوم سال نیز با ورود گلکسی نوت ۷ ادامه خواهد یافت. این مسئله نیز تا حدودی به حقیقت پیوست از آن جایی که در هنگام معرفی و پیش فروش این گوشی شاهد استقبال بسیار خوبی از آن بودیم. اما پس از آن بود که این گوشی تبدیل به بدترین کابوسی شد که این شرکت انتظار آن را داشت. دیگر صرفا مسئله ی ضرر مالی و فروش کم تر مطرح نبود بلکه مسئله ی خدشه دار شدن نام و برند سامسونگ در میان بود. سامسونگ باید با روش های مخصوص خودش کاری کند تا مطمئن شود این اتفاق دیگر هیچ وقت نخواهد افتاد. حال مدیر عامل این شرکت گفته که بحران گلکسی نوت ۷ به این شرکت فرصتی برای تامل درباره ی آینده ی خود داده است.

آقای وون این صحبت ها را در مراسم بزرگداشت ۴۷ امین سالگرد تاسیس سامسونگ به زبان آورد. او درخواست نظارت داخلی بیشتر بر روی محصولات را کرده است تا سطح نیروهای مدیریت بحران این شرکت را بالا تر ببرد. بدون نام بردن از گلکسی نوت ۷ ، آقای وون افزود که این بحران به سامسونگ این اجازه را می دهد تا درباره ی اقدامات خود و درست و یا غلط بودن آن ها تامل کند.

او هم چنین نیرو های خود را با گفتن جملاتی به پیش روی بیشتر بسیج کرد. «ما در زمینه ی غلبه بر بحران ها تاریخچه ی درازی داریم. بگذارید تا این بحران برای ما تبدیل به نقطه ی شروعی دوباره شود تا توانایی ها و نحوه ی کار کردن،نحوه ی تفکرمان درباره ی خلاقیت و نوآوری و چشم انداز هایمان برای مشتریان خود را دوباره امتحان کرده و از نو طراحی کنیم». حال تمام چشم ها بر روی سامسونگ هستند تا ببینند این شرکت درباره ی گلکسی اس ۸ چگونه عمل خواهد کرد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! آیا سامسونگ می تواند اعتبار از دست رفته ی خود را پس بگیرد!؟ یا اشتباهِ بزرگی را با روانه ی بازار کردن گلکسی نوت ۷ متحمل شد؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید