استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت بیشتر از کامپیوتر - تکفارس 
استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت بیشتر از کامپیوتر - تکفارس 

استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت بیشتر از کامپیوتر

یاسر سرصباحی
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 21:59
استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت بیشتر از کامپیوتر - تکفارس 

در حال حاضر بیشتر مردم به جای استفاده از کامپیوتر و روش های قدیمی برای دسترسی به اینترنت از گوشی های خود استفاده می کنند.در ادامه با تکفارس همراه باشید.

استفاده از اینترنت با استفاده از گوشی با آمدن گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است, ولی در اکتبر امسال یکی از بزرگترین سایت های آمار گیری نشان داد, که استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت به یک روش غالب بین مردم تبدیل شده است.

موسسه استات کانتر که ماهانه حدود ۱۵ بیلیون نفر از صفحات سایت این موسسه استفاده می کنند, اعلام کرده است که استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت از روش های سنتی پیشی گرفته است.

در طول ۷ سال این تعادل به طور قابل توجهی بهم خورده است, که امروزه حدود ۵۱٫۳ درصد مردم از گوشی و تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند و حدود ۴۸٫۷ درصد از روش های قبلی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.

این موضوع بسیار جالب است که مردم بیشتر از گوشی, برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند, با این حال هنوز افرادی وجود دارند که گوشی و تبلت نداشته و از کامپیوتر برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند به ویژه در کشور های پیشرفته مثل امریکا هنوز استفاده از کامپیوتر برای دسترسی به اینترنت مرسوم بوده و حدود ۵۸ درصد از کامپیوتر و ۴۸ درصد از گوشی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.

با این حال احتمالا به زودی این اعداد دچار تغییر شده و استفاده از گوشی برای دسترسی به اینترنت در کشور های پیشرفته نیز بیشتر از کامپیوتر خواهد شد.

در آخر این فرایند می تواند هشداری به خصوص برای کسب و کار های کوچک باشد, که با در نظر گرفتن این تغغییرات برای اینده خود برنامه ریزی کنند.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید