وعده سامسونگ برای به دست آوردن اعتماد دوباره مشتریان با تلاشی سخت - تکفارس 
وعده سامسونگ برای به دست آوردن اعتماد دوباره مشتریان با تلاشی سخت - تکفارس 

وعده سامسونگ برای به دست آوردن اعتماد دوباره مشتریان با تلاشی سخت

یاسر سرصباحی
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - 21:58
وعده سامسونگ برای به دست آوردن اعتماد دوباره مشتریان با تلاشی سخت - تکفارس 

با اینکه حدود یک ماه از ناکامی گلکسی نوت ۷ میگذرد, ولی این اتفاق هنوز یک موضوع جدی برای سامسونگ می باشد, نه فقط به خاطر اینکه سامسونگ در این اتفاق هزینه زیادی را متحمل شد, بلکه سامسونگ نگران تصویر عمومی خود در بین جامعه است.

به گفته گریگوری لی رئیس سامسونگ  شمال امریکا در کنفرانس GSMA در آتلانتا سال ۲۰۱۷ برای سامسونگ یک سال فوق العاده و فرصتی برای به دست آوردن اعتماد خواهد بود. به گفته لی قسمت الکترونیک تا ۸۰ درصد کار شده و کارمندان و متخصصان این شرکت حدود ۵۰ روز است که در حال تکمیل کردن این قسمت هستند.

لی گفت: ما در حال بررسی تمام جنبه های این محصول هستیم با این حال زمان برای این فرایند لازم بوده تا ما با اعتماد کامل بفهمیم که مشکلات در کدام قسمت ها هستند, و با شناسایی مشکلات در صدد بر طرف کردن آن ها خواهیم بود. ما سخت کار خواهیم کرد تا اعتماد دوباره مشتریان و دولت را برای برند سامسونگ جلب کنیم.
این طور که به نظر میرسد اولین قدم اصلی و مهم سامسونگ برای شاد کردن دوباره مشتریانش گلکسی S8 باشد با طراحی و بسیار زیبا و ویژگی های منحصر به فردی که خواهد داشت.
در طول این کنفرانس لی همچنین در مورد ابداعی جدید در صنعت صحبت کرد و گفت باور دارد مصرف کنندگان به سادگی کار کرد و کاربرد محصولات اهمیت می دهند, که این کار مستلزم تلاشی سخت است و آن ها از این مشکلات خسته شده اند, ما تلاش خواهیم کرد که این مشکلات را برطرف کنیم و با کار سخت محصولی بینظر روانه بازار کنیم.
سامسونگ همچنین از اجرای آزمایشی و بهبود ۵G برای ۲۰ تا ۵۰ برابر شدن سرعت دانلود در سال ۲۰۱۷ خبر داد, لی افزود, در مقایسه با ۴G هنوز ۵G ناشناخته به نظر می رسد ولی ما به زودی به آن دسترسی پیدا خواهیم کرد.
لی افزود, این موضوع یک چشم انداز جدید در فناوری است او اعتقاد دارد بیشترین سرعت با توجه به فناوری AR/VR قابل دسترسی است. و این موضوع یک اتفاق تازه در صنعت می باشد که سامسونگ رقم خواهد زد.
منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید