گلکسی A3 2017 در GeekBench دیده شد! - تکفارس 
گلکسی A3 2017 در GeekBench دیده شد! - تکفارس 

گلکسی A3 2017 در GeekBench دیده شد!

امید بصیری
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 15:57
گلکسی A3 2017 در GeekBench دیده شد! - تکفارس 

گوشی گلکسی اِی ۳ ۲۰۱۷ به تاریخ عرضه ی خود بسیار نزدیک است و به همین دلیل هر روز اخبار بیشتری از این گوشی به دست می رسد. این بار این گوشی در بنچمارک گیک بِنچ دیده شده است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

حدود یک هفته پس از این که گوشی گلکسی اِی ۳ ۲۰۱۷ گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده این گوشی در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. متاسفانه این فهرست هیچ چیز جدیدی را درباره ی این گوشی مشخص نمی کند. اما در عوض بر تمام اطلاعات قبلی ای که از این گوشی به بیرون درز کرده بود صحه می گذارد.

برای کسانی که هنوز با این گوشی آشنایی ندارند باید بگوییم که گلکسی اِی ۳ ۲۰۱۷ به احتمال زیاد یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، پردازنده ی ۸ هسته ای کوالکام با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی عرضه خواهد شد. دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی نیز در عقب برای برای عکس برداری معمولی و در جلو مخصوص برای عکس برداری سلفی قرار خواهند گرفت. این گوشی هم چنین از سنسور های بسیار متنوعی بهره می برد همچون سنسور های ارتفاع سنج و فشار سنج. هم چنین انتظار می رود که این گوشی از نسخه ی ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید با نام مارشمالو بهره ببرد.

خوشبختانه لازم نیست تا بیش از این برای عرضه ی این گوش صبر کنیم، اگر شایعات درباره ی این گوشی حقیقت داشته باشند در آینده ای نزدیک باید شاهد معرفی این گوشی باشیم. آخرین مرحله ای که این گوشی قبل از عرضه باید طی کند دریافت تاییدیه ی اف سی سی (کمیته ی فدرال ارتباطات) است و پس از آن گوشی مجوز عرضه در بازار را دریافت خواهد کرد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید