احتمالا هند به زودی قادر به هک گوشی های هوشمند خواهد بود - تکفارس 
احتمالا هند به زودی قادر به هک گوشی های هوشمند خواهد بود - تکفارس 

احتمالا هند به زودی قادر به هک گوشی های هوشمند خواهد بود

یاسر سرصباحی
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 22:00
احتمالا هند به زودی قادر به هک گوشی های هوشمند خواهد بود - تکفارس 

همه می دانیم که این روز ها امنیت گوشی های آیفون زبانزد است, به ویژه بعد از حرف و حدیث هایی که بین اف بی آی و شرکت اپل درباره ی رمز گشایی گوشی های افرادی که دولت خواستار بود در ابتدای این سال وجود داشت, باوجود این, هم سازمان اف بی آی هم ناسا در هک گوشی های آیفون بعد از تلاشی چند ماهه ناکام ماندند.

همانطور که همه می دانند تنها کسی که قادر به هک کردن گوشی آیفون است, خود شرکت اپل می باشد, اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی دچار تغییر خواهد شد, با توجه به ادعای Economic Times در یک آزمایشگاه هندی آن ها به زودی قادر به هک کردن گوشی ها خواهند بود.

هند احتمالا چند ماهی است که به این فناوری دسترسی پیدا کرده و به شهرتی جهانی برای هک کردن گوشی ها برای اولین بار دسترسی پیدا خواهد کرد.

این آزمایشگاه همچنین گفته است, هک کردن سیستم های اپل که IOS می باشند, بدون دسترسی به این فناوری امکان پذیر نمی باشد و همچنین آن ها در تلاش هستند این فناوری را گسترش داده و آن را تکمیل کنند.

و در نهایت اگر این موضوع صحت داشته باشد هند برای انجام این کار برای کسانی که می خواهند گوشی افرادی را هک کنند هزینه های هنگفتی طلب خواهد کرد.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.