علی رغم فاجعه ی نوت ۷، ۸۶ درصد از مشتریان باز هم از سامسونگ گوشی خواهند خرید - تکفارس 
علی رغم فاجعه ی نوت ۷، ۸۶ درصد از مشتریان باز هم از سامسونگ گوشی خواهند خرید - تکفارس 

علی رغم فاجعه ی نوت ۷، ۸۶ درصد از مشتریان باز هم از سامسونگ گوشی خواهند خرید

امید بصیری
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 20:31
علی رغم فاجعه ی نوت ۷، ۸۶ درصد از مشتریان باز هم از سامسونگ گوشی خواهند خرید - تکفارس 

علی رغم فاجعه ی نوت ۷، ۸۶ درصد از مشتریان باز هم از سامسونگ گوشی خواهند خرید و به نظر می رسد که فاجعه ی نوت ۷ هم نتوانسته مشتریان را از خرید گوشی های سامسونگ پشیمان کند و با وجود تمام مسائلی که بر سر این گوشی پیش آمده مشتریان باز هم تمایل دارند تا گوشی های سامسونگ را تهیه کنند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

شایعات و حدس های زیادی راجع به نحوه ی برخورد مشتریان با سامسونگ پس از مشکلاتی و مسائلی که درباره ی گوشی گلکسی نوت ۷ پیش آمد وجود دارد. برخی بر این باورند که برای این شرکت بسیار سخت خواهد بود تا دوباره بتواند اعتماد از دست رفته ی مشتریان را به دست آورد ولی برخی دیگر نیز وجود دارند که می گویند این مسئله خدشه ای به محبوبیت سامسونگ وارد نخواهد کرد. سامسونگ هم اکنون اعلام کرده تا بسیار سخت کار خواهد کرد تا بتواند در سال آینده ی میلادی اعتماد از دست رفته ی مشتریان را باز پس بگیرد و به نظر نمی رسد که این کار زیاد برای این شرکت کره ای مشکل ایجاد کند. یک تحقیق جدید اعلام می کند که ۸۶ درصد مشتریان حتی پس از آن فاجعه ی نوت ۷ نیز تمایل زیادی به خرید یکی از گوشی های سامسونگ دارند.

ریپورت لینکز جامعه ی آماری ای بالغ بر ۵۰۰ نفر را در ایالات متحده گردآودری کرده و علی رغم اینکه ۶۰ درص این افراد بر این باور بوند که ساموسنگ عملکرد مناسبی در برابر بازخوانی نوت ۷ نداشت و می توانست بهتر این مسئله را مدیریت کند اما همچنان هم ۸۶ درصد این افراد در پاسخ به سوال “دفعه ی بعد که قصد خرید گوشی هوشمند داشته باشید آیا سامسونگ در میان گزینه هایتان خواهد بود؟” پاسخ مثبت دادند.

این نظر سنجی به هیچ وجه مدعی العموم تمام دارندگان تلفن های همراه نیست اما تمامی نظر سنجی ها به همین شکل هستند که بر مبنای یک جامعه ی آماری کوچک درباره ی جامعه آماری بزرگ تر نظر می دهند. البته در گذشته نظر سنجی های دیگری نیز وجود داشتند که نتایج آن ها حاکی از این بود که برخی مشتریان دیگر به هیچ وجه حاضر به خریدن گوشی های ساخت این شرکت کره ای نیستند.

گلکس نوت ۷ که شروع بسیار رویایی ای را داشت و نوید یکی از بهترین گوشی های جهان و هم چنین فروش فوق العاده ای را می داد پس از اینکه مشکلاتی در قسمت باتری این گوشی به وجود آمد که باعث می شد گوشی در هنگام شارژ شدن آتش گرفته و یا منفجر شود توسط سامسونگ باز خوانی شد و پس از وقفه ای ۲ هفته باز هم به بازار عرضه شد، اما این بار هم این گوشی از مشکلات مشابه رنج برد تا اینکه سامسونگ تصمیم گرفت خط تولید این گوشی را برای

مشتریان وفادار سامسونگ بی شک پشت این شرکت را خالی نخواهند کرد همانگونه که بسیاری از مشتریان کنونی از هم اکنون منتظرند تا ببینند این شرکت برای سال آینده چه برنامه ای برای آن ها دارد. انتظار می رود تا سامسونگ در اوایل سال آینده گوشی گلکسی اس ۸ را منتشر کند تا نشان بدهد هنوز از رقابت پا پس نکشیده است و میتواند با غول های دنیایا گوشی های هوشمند رقابت کند.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.