سامسونگ بتای اندروید ۷ برای گلکسی S7 Edge را منتشر کرد! - تکفارس 
سامسونگ بتای اندروید ۷ برای گلکسی S7 Edge را منتشر کرد! - تکفارس 

سامسونگ بتای اندروید ۷ برای گلکسی S7 Edge را منتشر کرد!

امید بصیری
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 20:38
سامسونگ بتای اندروید ۷ برای گلکسی S7 Edge را منتشر کرد! - تکفارس 

سامسونگ بتای جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای گوشی گلکسی اس ۷ اج برای مشتریان خود در انگلستان منتتشر کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ سال گذشته به جمع شرکت های سازنده ی گوشی های همراهی پیوست که به کاربران اجازه ی دسترسی به بتای به روز رسانی اندرویدی بزرگ سال آینده ی گوشی های هوشمند را می داد. دارندگان گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج سال گذشته می توانستند اندروید ۶ یا مارشمالو را قبل از اینکه به روز رسانی به صورت رسمی بر روی گوشی منتشر شود دریافت کنند. حال این غول کره ای در حال منتشر کردن بتای اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی گلکسی اس ۷ اج برای مشتریان خود در بریتانیا است. می توان انتظار داشت که تا چند روز آینده مشتریان گلکسی اس ۷ معمولی نیز بتوانند این به روز رسانی را دریافت کنند.

با توجه به اینکه گلکسی نوت ۷ از بازار خارج شده است، بی شک سامسونگ تمام تلاش خود را معطوف به عرضه ی اندروید ۷ یا نوقا بر روی دو پرچم دار اصلی خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج خواهد کرد. این بار مشتریان باید برنامه ی گلکسی بتا را از گلکسی اپس/Galaxy Apps دانلود کنند تا بتوانند در این برنامه شرکت کنند. البته اینکه شما در این طرح شرکت داده شوید یا خیر موضوعی است که سامسونگ درباره ی آن تصمیم خواهد گرفت. ثبت نام در این طرح به نظر هنوز شروع نشده است اما به محض این که سامسونگ رسماً این طرح را معرفی کند شروع به کار خواهد کرد.

برای کسانی که نمی توانند برنامه ی گلکسی بتا را پیدا کنند باید اضافه کنیم که میتوانند با مراجعه به این سایت این برنامه را دانلود کنید. ما نیز به محض اینکه بتوانیم این کار را خواهیم کرد، یعنی در برنامه ثبت نام کرده و شما را در اسرع وقت از آخرین جزئیات این طرح مطلع خواهیم کرد.باز هم لازم است که اشاره کنیم ثبت نام در این طرح به معنی حضور قطعی در آن نیست.

منبع:sammombile.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.