۸۵ درصد از دارندگان نوت ۷ گوشی های خود را پس فرستاده اند - تکفارس 
۸۵ درصد از دارندگان نوت ۷ گوشی های خود را پس فرستاده اند - تکفارس 

۸۵ درصد از دارندگان نوت ۷ گوشی های خود را پس فرستاده اند

امید بصیری
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 19:43
۸۵ درصد از دارندگان نوت ۷ گوشی های خود را پس فرستاده اند - تکفارس 

به نظر می رسد که هنوز هم یک ششم از دارندگان نوت ۷ گوشی های خود را به سامسونگ پس نداده اند و شاید هم قصدی برای این کار نداشته باشند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

حدود یک ماه از زمانی که سامسونگ رسماً اعلام کرد که گوشی گلکسی نوت ۷ دیگر تولید نخواهد شد و دارندگان این گوشی نیز بهتر است گوشی های خود را پس بفرستند هنوز هم تعدادی از این گوشی ها در بازار موجود هستند. سامسونگ اعلام می کند که حدود ۸۵ درصد گوشی های گلکسی نوت ۷ در ایالات متحده پس فرستاده شده اند و این بدان معنی است که هنوز حدود ۲۸۵,۰۰۰ دستگاه باقی مانده اند که جمع آوری نشده اند.

سامسونگ که مصمم به باز پس گیری تمامی این گوشی ها از سطح بازار است برنامه ای دارد تا این گوشی ها را برای مشتریان غیر قابل استفاده و در واقع غیر قابل تحمل کند. از طریق یک به روز رسانی سامسونگ قصد دارد تا پیام درخواست باز پس فرستادن گوشی را از طریق سیستم پاپ آپ هر دفعه که کاربر صفحه گوشی را روشن می کند پخش کند. علاوه بر آن این به روز رسانی هم چنین به باتری اجازه نخواهد داد تا بیش از ۶۰ درصد ظرفیت اصلیش شارژ شود که این اقدام مناسبی جهت پیش گیری از آسیب های احتمالی است.

یک به روز رسانی مشابه هم اکنون در سرتاسر جهان منتشر شده است. مکان هایی همچون اروپا، کره ی جنوبی و استرالیا هم اکنون از محدودیت ۶۰ درصد شارژ باتری بهره می برند. مشتریان نیوزیلندی نیز ارتباط وای فای خود را از دست داده اند تا از این طریق دیگر نتوانند به شبکه های تلفن همراه متصل شوند.

سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده که « ما هم چنان تمرکز خود را برای جمع کردن باقی مانده گلکسی نوت های ۷ حفظ خواهیم کرد ». سامسونگ امیدوار است تا این به روز رسانی بتواند مردم را ترغیب به باز پس فرستادن گوشی هایشان بکند. علاوه بر آن به نظر می رسد که تمام دارندگان این گوشی در ایالات متحده به زودی این به روز رسانی را دریافت می کنند.

اگر شما یکی از افرادی هستید که هنوز هم گلکسی نوت ۷ خود را نگه داشته اید لطفا به تمام تبعات احتمالی آن توجه کنید و با توجه به احتمالات قوی آسیب دیدن و ضرر جانی سریعاً گوشی خود را به یکی از نمایندگی های سامسونگ تحویل دهید.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید