اپل شاید آیفون اس ای جدیدی را در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه نکند - تکفارس 
اپل شاید آیفون اس ای جدیدی را در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه نکند - تکفارس 

اپل شاید آیفون اس ای جدیدی را در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه نکند

دانیال دهقانی
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:08
اپل شاید آیفون اس ای جدیدی را در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه نکند - تکفارس 

اپل شاید آیفون اس ای جدیدی را در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه نکند! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آیفون اس ای (iPhone SE) که در ماه مارس امسال عرضه شد، گوشی هوشمند عجیبی است: آن یک صفحه نمایش ۴ اینچی (که در مقیاس با نیازهای امروزی “خیلی” کوچک است) بهره می برد ولی همچنان قدرتی معادل یک آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس داشت، که این امر به لطف پردازنده A9 اپل میسر شده بود. همچنین آیفون اس ای ارزان ترین گوشی عرضه شده توسط اپل تا به امروز است، که قیمت گذاری آن از ۳۹۹ دلار آغاز می شود.

به طور معمول، اپل پس از گذشت یک سال جانی تازه به گوشی های خود می دهد ولی به نظر این قضیه کمی در مورد آیفون اس ای متفاوت است.

بر طبق اعلام AppleInsider، که از زبان آنالیزور KGI Securities یعنی مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) که اغلب وقتی بحث، بحث آیفون است حرف هایش درست از آب در می آید، این غول کوپرتینویی (Cupertino نام منطقه ای در کلیفورنیا که شرکت اپل در آن واقع شده است) بعید است که سال آینده دنباله ای برای آیفون اس ای حداقل تا پایان ماه مارس به بازار عرضه کند. طبق گزارش ها، این مسئله به آن خاطر است که اپل می خواهد مردم گوشی های رده بالای این شرکت را خریداری کنند، چیزی که مسلماً باعث می شود به خاطر بالاتر بودن قیمت آن گوشی ها رشد سود این شرکت سیر صعودی تری به خود بگیرد.

مدتی پیش، تیم کوک (Tim Cook) مدیر عامل اپل گفته بود که میزان تقاضا برای آیفون اس ای به شدت بالاتر از حدی بوده که آن ها انتظار داشته اند. با در نظر گرفتن این مسئله، می توانیم مطمئن باشیم که این گوشی به خاطر ویژگی هایی چون سخت افزار رده بالا و قیمت پایین تر هنوز هم در سال ۲۰۱۷ می تواند به فروش خود ادامه دهد. البته این به آن معنا نیست که در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه یک آیفون اس ای نخواهیم بود، ولی به هر حال این اتفاق ممکن است دیرتر از آن چه که فکرش را می کنید رخ دهد.

آیا شما دوست دارید یک گوشی ۴ اینچی “بسیار” قدرتمند را در سال ۲۰۱۷ خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.