سامسونگ و عذرخواهی های تمام صفحه! - تکفارس 
سامسونگ و عذرخواهی های تمام صفحه! - تکفارس 

سامسونگ و عذرخواهی های تمام صفحه!

امید بصیری
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 22:19
سامسونگ و عذرخواهی های تمام صفحه! - تکفارس 

سامسونگ برای پاک کردن لکه ی گلکسی نوت ۷ از پیشانی خود دست به ابتکاری جالب زده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ به خاطر تولید و عرضه ی گلکسی نوت ۷ که با آن فجایع برای شرکت همراه شد مورد حمله ی بسیار شدید اصحاب رسانه و مردم قرار گرفت و بسیاری بر این باور هستند که این شرکت برای درست کردن وجهه ی خود باید تلاش بسیار زیادی بکند. این شرکت هم اکنون اعلام کرده که در سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد اما از هم اکنون این شرکت یکی از تصمیماتی که باید برای برگرداندن وجهه ی خود بگیرد را انجام داده است، آن هم دستور چاپ یک عذرخواهی تمام صفحه در ۳ روزنامه ی اصلی ایالات متحده برای درخواست بخشش مشتریان در قضیه ی نوت ۷ است.

این عذر خواهی در واقع یک نامه از سوی سامسونگ به مشتریانش است تا درباره ی مسئله ی نوت ۷ عذرخواهی بکند. این عذرخواهی در نسخه ی روز  دوشنبه روزنامه های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست چاپ شده است. این نامه که مشخصا برای مشتریان انگلیسی زبان سامسونگ چاپ شده است از طرف مدیر سامسونگ در آمریکای شمالی نیز امضا شده است.

سامسونگ در این نامه اظهار داشته که:” یکی از بخش های مهم کار ما ارائه ی بهترین کیفیت و امنیت به مشتریان است. اخیراً در این مورد کوتاهی هایی صورت گرفته است. برای این مسئله ما عمیقا متاسفیم.” در ادامه این شرکت می افزاید که:” ما تمام بخش های دستگاه را دوباره بررسی می کنیم ، از جمله سخت افزار ، مراحل تولید، نرم افزار و ساختار کلی باتری. ما با تمام توان خود کار خواهیم کرد اما بی شک مدت زمانی طول خواهد کشید تا این مسئله به سرانجام برسد.”

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.