قیمت گلکسی S7 Edge جدید رسما تایید شد! - تکفارس 
قیمت گلکسی S7 Edge جدید رسما تایید شد! - تکفارس 

قیمت گلکسی S7 Edge جدید رسما تایید شد!

امید بصیری
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 22:32
قیمت گلکسی S7 Edge جدید رسما تایید شد! - تکفارس 

شرکت ارتباطی AT&T بالاخره قیمت و تاریخ عرضه ی گلکسی اس ۷ اج جدید که با رنگ آبی مرجانی عرضه می شود را تایید کرد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ هفته ی گذشته تایید کرد تا قصد دارد گوشی گلکسی اس ۷ اج را با ظاهری جدید روانه ی بازار کند. این ظاهر جدید در واقع اضافه شدن رنگ آبی مرجانی به انتخاب های موجود از این گوشی خلاصه می شد. البته این گوشی فقط در بازار های مخصوصی در سرتاسر دنیا عرضه خواهند شد. این شرکت با این کار(ارائه پرچمداران خود در رنگ های متنوع) قصد دارد تا اعتبار خدشه دیده ی خود در مسئله ی نوت ۷ را تا حدودی جبران کند و موفقیت در بازار در سال ۲۰۱۶ را تضمین کند، اگر چه موفقیت این شرکت هم اکنون نیز تضمین شده است و فقط باید منتظر گذر زمان بود. شرکای تجاری سامسونگ هر کدام قیمت و سایر مشخصات ممکن مخصوص به خود را به زودی منتشر خواهند کرد. یکی از این شرکت ها کمپانی AT&T است. این شرکت تاریخ و قیمت این گوشی را رسماً تایید کرده است. بر طبق این بیانیه این شرکت انتظار دارد تا فروش این گوشی ها از اواخر این ماه آغاز شود.

از آن جایی که هیچ تفاوت عمده ای بین گلکسی اس ۷ اج جدید با مدل قدیمی خود غیر از رنگ آن ها وجود ندارد این گوشی هم قیمت با تمامی نسخه های دیگر قیمت گذاری شده است. مشتریان AT&T می توانند این گوشی را در اقساط سی ماهه ی دلاری خریداری کرده و یا مبلغ کامل ۷۹۶ دلاری آن را پرداخت کنند. AT&T انتظار دارد تا این گوشی را بین تاریخ ۱۸ تا ۲۲ نوامبر در بازار عرضه کند تا بتواند آن را برای مراسم روز شکرگذاری آماده کند.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.