بالاخره پای به اشتراک گذاری و به وجود آوردن تغییرات در فایل های Gif به واتس اپ اضافه شد - تکفارس 
بالاخره پای به اشتراک گذاری و به وجود آوردن تغییرات در فایل های Gif به واتس اپ اضافه شد - تکفارس 

بالاخره پای به اشتراک گذاری و به وجود آوردن تغییرات در فایل های Gif به واتس اپ اضافه شد

دانیال دهقانی
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 23:45
بالاخره پای به اشتراک گذاری و به وجود آوردن تغییرات در فایل های Gif به واتس اپ اضافه شد - تکفارس 

بالاخره پای به اشتراک گذاری و به وجود آوردن تغییرات در فایل های Gif به واتس اپ اضافه شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

پیام رسان محبوب واتس اپ به آرامی پشتیبانی از فایل های Gif را در نسخه آی او اس خود جای داده است، در حالی که به زودی این قابلیت به نسخه اندروید نیز خواهد آمد. یک موتور جستجوی Gif جدید نیز در راه است، به همراه این قابلیت که ویدیوهای شش ثانیه ای و تصاویر زنده را به عنوان عکس های متحرک ارسال کرد. از چیزهای بیشتر، می توان به قابلیت آماده سازی گیف ها و ارسال ایموجی یا متن قبل از فرستادن آن ها اشاره کرد. آن هایی هم که شما بیشتر می پسندید می توانند در بخش دسترسی سریع قرار بگیرند.

قابلیت به اشتراک گذاری فایل های Gif مدت ها بود که خواسته هواداران این پیام رسان بود و حتی می تواند فاصله بین واتس اپ و دیگر پیام رسان هایی چون پیام رسان اختصاصی اپل یعنی iMessage و یک موتور جستجوی Gif مخصوص دارد و حتی دیگر اپ های مربوط به اشتراک گذاری این نوع فایل ها مثل تامبلر (Tumblr) و گیف کیبورد (Gif Keyboard) را کم کند و قابلیت های مشترک میان آن ها را بیشتر از پیش سازد. اخیراً، واتس اپ قابلیت به وجود آوردن تغییرات در تصاویر همچون اضافه کردن متن و ایموجی به آن ها قبل از ارسال را اضافه کرده بود. حالا این قابلیت های جدید که برای ارسال فایل های Gif به واتس اپ اضافه شده نشان می دهد که توسعه دهندگان آن چقدر به دنبال آن هستند تا کاربران بتوانند مدیاهای مختلف خود را به صورت شخصی سازی شده به اشتراک بگذارند.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این ویژگی های جدید واتس اپ جالب هستند؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.