اندروید ۷ برای پرچم داران سامسونگ تاییدیه ی وای فای گرفت! - تکفارس 
اندروید ۷ برای پرچم داران سامسونگ تاییدیه ی وای فای گرفت! - تکفارس 

اندروید ۷ برای پرچم داران سامسونگ تاییدیه ی وای فای گرفت!

امید بصیری
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 20:18
اندروید ۷ برای پرچم داران سامسونگ تاییدیه ی وای فای گرفت! - تکفارس 

به نظر می رسد زمان زیادی تا معرفی نسخه ی بعدی سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باقی نمانده است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ هنوز رسماً تایید نکرده که چه زمانی نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید را برای پرچم داران خود عرضه می کند اما این بدان معنی نیست که تیم مهندسین نرم افزاری این شرکت بر روی ارائه ی این محصول کار نمی کنند. مراحل آزمایش این به روز رسانی نرم افزاری به خوبی به پیش می روند و به تازگی نیز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه هر دو گوشی با نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید تاییدیه های وای فای خود را دریافت کرده اند.

اتحادیه ی مسئول این تاییدیه ها امروز رسماً تایید کرد که این گوشی ها با نسخه ی ۷ یا نوقا سیستم عامل اندروید تاییدیه های وای فای خود را دریافت کرده اند. گرچه این تاییدیه هیچ خبر دقیقی از زمان عرضه ی این به روز رسانی های برای دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارائه نمی کند اما این خبر با برنامه ی سامسونگ مبنی بر عرضه ی نسخه ی بتای این به روز رسانی ها برای این دو گوشی همزمان شده است. ثبت نام برای شرکت در طرح بتای نسخه ی ۷ سیستم عامل اندروید هم اکنون در کره ی جنوبی در جریان است و به زودی نیز در کشور های ایالات متحده، انگلستان و چین نیز عرضه اجرا خواهد شد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید