چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش دوم: ظاهر جدید بخش باتری! - تکفارس 
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش دوم: ظاهر جدید بخش باتری! - تکفارس 

چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش دوم: ظاهر جدید بخش باتری!

امید بصیری
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 18:27
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش دوم: ظاهر جدید بخش باتری! - تکفارس 

سامسونگ دیروز رسماً نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را تایید کرد. حال می خواهیم با یک دیگر مرور کنیم که چه چیزی در این نسخه از سیستم عامل به روز شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و لو رفتن بتای این به روز رسانی، حال بسیاری از دوست داران گوشی های این غول کره ای منتظر هستند تا ببینند نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید چه تغییراتی را بر روی گوشی های آن ها ایجاد خواهد کرد. بسیاری از کسانی که موفق شده اند نسخه ی لو رفته از بتای این به روز رسانی را نصب کنند اسکرین شات های بسیاری از قسمت های مختلف این گوشی به اشتراک گذاشته اند. ما نیز سعی می کنیم مشاهدات خود را از این سیستم عامل پس از صرف ساعت ها وقت در محیط آن با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید!

در قسمت دوم “چه چیزی در اندروید نوقا بر روی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج جدید است” به سراغ شاخص استفاده از باتری می رویم که ظاهر جدیدی به خود گرفته است. رابط کاربری و ظاهر جدید سیستم عامل اندروید و ترکیب آن با رابط کاربری مخصوص سامسونگ، شکل و حس کارکردن با این گوشی ها را کاملاً متحول کرده و این دلیلی است که شما سریعاً متوجه تغییرات بزرگ در این قسمت می شوید. شما هم چنان طرح گراف آشنای سابق را که مصرف باتری در طول زمان را دنبال می کرد خواهید داشت و طرح آشنای نشان دادن هر بخش جدا از گوشی(برنامه ها و خدمات) که چقدر از باتری مصرف می کند نیز سر جای خود است.

جدا از اعلام میزان باقی مانده ی باتری با توجه به الگو های مصرف، دارندگان می توانند بین ۲ حالت مختلف ذخیره ی باتری_حالت معمولی و حالت ماگزیمم ذخیره ی باتری_ انتخاب کنند تا کنترل بیشتری بر نجوه ی مصرف باتری گوشی خود داشته باشند. لیست کنترل برنامه ها می تواند به شما کمک کند تا برنامه هایی را که از آن ها استفاده نمی کنید از مصرف باتری کنار بگذارید. البته این ها تمامی تغییرات ایجاد شده در این بخش نیستند اما بی شک بزرگ ترین بهبود انجام شده را میتوان شکل و ظاهر کلی سیستم عامل دانست که با در نظر گرفتن نسخه های قبلی می توان گفت که جهش بزرگی کرده است.

galaxy-s7-edge-nougat-battery-indicator-1-303x540 galaxy-s7-edge-nougat-battery-indicator-2-303x540 galaxy-s7-edge-nougat-battery-indicator-3-303x540 galaxy-s7-edge-nougat-battery-indicator-4-303x540نظر شما درباره ی تغییرات اعمال شده چیست!؟ عقاید خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید