چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش سوم: فولدر های جدید! - تکفارس 
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش سوم: فولدر های جدید! - تکفارس 

چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش سوم: فولدر های جدید!

امید بصیری
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 18:36
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش سوم: فولدر های جدید! - تکفارس 

سامسونگ دیروز رسماً نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را تایید کرد. حال می خواهیم با یک دیگر مرور کنیم که چه چیزی در این نسخه از سیستم عامل به روز شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و لو رفتن بتای این به روز رسانی، حال بسیاری از دوست داران گوشی های این غول کره ای منتظر هستند تا ببینند نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید چه تغییراتی را بر روی گوشی های آن ها ایجاد خواهد کرد. بسیاری از کسانی که موفق شده اند نسخه ی لو رفته از بتای این به روز رسانی را نصب کنند اسکرین شات های بسیاری از قسمت های مختلف این گوشی به اشتراک گذاشته اند. ما نیز سعی می کنیم مشاهدات خود را از این سیستم عامل پس از صرف ساعت ها وقت در محیط آن با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید!

در قسمت سوم “چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟!”  وقت آن رسیده که درباره ی پرچم داران سامسونگ با نسخه ی جدید تر سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا هیجان زده شویم! این شرکت یک برنامه ی بتا را برای مشتریان خود در مناطق مشخصی ترتیب داده تا بتواند بازخورد های آن ها را از کارکردن با نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید بر روی پرچم داران خود دریافت کند. ما نیز چند روزی است که با این نسخه از سیستم عامل اندروید همراه بوده ایم و سعی کرده ایم در قسمت هایی جداگانه شما را با ویژگی های جدید آن آشنا کنیم.

در این قسمت به فولدر های برنامه ها نگاهی می اندازیم. اگر شما هم اکنون به پوشه های برنامه های خود در نسخه ی قدیمی سیستم عامل اندروید نگاه کنید سریعاً متوجه می شوید که این پوشه ها فضای زیادی را اشغال کرده و عملاً به رابط کاربری اجازه ی نفس کشیده نمی دهند! شبیه آن است که شما در این ظاهر از برنامه ها گیر کرده باشید. این مسئله با نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تغییر می کند. همان طور که در اسکرین شات های زیر می توانید ببینید برنامه ها و فولدر ها هم اکنون بسیار شفاف هستند. می توانید ببینید که پیش زمینه ی تصویر و هم چنین ترکیب برنامه ها کاملاً شکیل و منظم است. این دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داشتیم، مگر نه؟! می توانید نظرات خود را درباره ی تغییرات جدید به وجود آمده در سیستم عامل اندروید بر روی گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با ما در میان بگذارید!

s7-edge-nougat-transparent-app-folders-2-303x540 s7-edge-nougat-transparent-app-folders-3-303x540

نظر شما درباره ی این تغییرات چیست!؟ آیا سامسونگ در مسیر درستی قدم بر می دارد!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.