پای Rome: Total War هم به آی او اس باز شد، البته فقط آی پد! - تکفارس 
پای Rome: Total War هم به آی او اس باز شد، البته فقط آی پد! - تکفارس 

پای Rome: Total War هم به آی او اس باز شد، البته فقط آی پد!

دانیال دهقانی
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 19:30
پای Rome: Total War هم به آی او اس باز شد، البته فقط آی پد! - تکفارس 

پای Rome: Total War هم به آی او اس باز شد، البته فقط آی پد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

کارکنان شرکت فرال اینتراکتیو (Feral Interactive)، استودیویی که منحصراً روی پورت کردن عناوین مختلف برای پلتفرم های آی او اس و مک تمرکز دارد، به تازگی جدید ترین کار خود را معرفی کرده اند، Rome: Total War هم اکنون برای تمامی کاربران آی او اسی که دوست دارند یکی از برترین بازی های استراتژی را تجربه کنند در دسترس قرار گرفته است.

البته همان طور که از تیتر متوجه شده اید، فقط بر روی آی پد خود می توانید از حس رهبری ارتش های بزرگ در میادین نبرد لذت ببرید.

با در نظر گرفتن این مورد، سازندگان اعلام کرده اند که روی این تبلت های اپل می توانید به راحتی و بدون عیب و نقص بازی را اجرا کنید: اولین نسل از آی پد ایر (Air) یا سری های جدیدتر، آی پد مینی ۲ یا سری های جدیدتر، یا هر مدلی از آی پد پرو. اگر هر کدام از این دستگاه ها را در اختیار دارید تنها کاری که باید قبل از تجربه Rome: Total War انجام دهید پرداخت ۹.۹۹ دلار برای آن است.

اگر شما قبلاً هیچ کدام از نسخه های سری Total War را بازی نکرده اید، بهتر است بدانید این سری نبردهای عظیم میان ارتش های بزرگ را به مخاطب هدیه می دهد. Rome: Total War هماهنگی بی نظیری میان استراتژی و تاکتیک های مختلف ارائه می دهد، ولی در همان حین به شما اجازه استفاده از دیپلوماسی، حقه و ترور را نیز می دهد که کار شما را در میدان نبرد بسیار راحت تر می کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زمان خبر اعلام عرضه این بازی بر روی آی پد منتظر آن بوده اید، باید بدانید که این بازی اندکی حجیم است و تقریباً به ۴ گیگابایت فضای خالی برای نصب آن نیازمند هستید.

بهتر است امیدوار باشیم که فرال اینتراکتیو کار خود را به خوبی انجام داده باشد و بازی با هیچ گونه مشکلی از لحاظ کنترل یا اجرا مواجه نباشد.

نظر شما در رابطه با بازی Rome: Total War چیست؟ آیا قبلاً آن را روی رایانه شخصی خود تجربه کرده اید؟ تمایلی به تجربه دوباره آن بر روی آی پد دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.