ویدئو های زنده این بار در اینستاگرام - تکفارس 
ویدئو های زنده این بار در اینستاگرام - تکفارس 

ویدئو های زنده این بار در اینستاگرام

یاسر سرصباحی
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 22:14
ویدئو های زنده این بار در اینستاگرام - تکفارس 

اخیرا گذارشی در رسانه ها منتشر شده است که از پشتیبانی  اینستاگرام از ویدئوهای زنده احتمال میرود. اگرچه مبنای این گزارش  فاش شده در روسیه بود و اینستاگرام تا امروز  آن را به طور رسمی تأیید نکرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اما بالاخره دیروز مشخص شد که این گزارش صحت داشته است. مدیر عامل اینستاگرام در مصاحبه ای با فایننشال تایمز خبر آمدن ویدئوهای زنده به اینستاگرام را رسما تأیید نمود. او در این مصاحبه اعلام کرد که او و همکارانش برای ویدئوهای زنده بسیار هیجان زده هستند.

در نظر مدیر اینستاگرام برای ایجاد رابطه بهتر با کسانی که دوست شان داریم، دریافت ویدئوی زنده از  آن ها می تواند راه جالبی برای نزدیک تر شدن به آن ها باشد. سیستروم (مدیر عامل اینستاگرام) درباره تاریخ استفاده از این قابلیت در اینستاگرام صحبتی نکرد، اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از روسیه این طور به نظر می رسد که  استفاده از این ویژگی احتمالا مدت زیادی طول نخواهد کشید.

تنها چیزی که در حال حاضر در دست داریم این است که ویدئوهای زنده مربوط به Stories اینستاگرام خواهند بود که اوایل امسال به اینستاگرام اضافه شد.

سیستروم در ادامه اضافه کرد که این ویدئوهای زنده به طور مستقل به کاربر ارائه نمی شوند و مانند Stories اینستاگرام خواهد بود. وی در مصاحبه خود گفته که روزانه بیش از صد میلیون نفر از قابلیت Stories اینستاگرام استفاده می کنند و این موضوع باعث شده است که آن ها بیش از پیش برای سرمایه گذاری در این قسمت مصمم تر شوند.

در آخر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اضافه کردن این قابلیت به این نرم افزار محبوب چه تاثیری با وجود برنامه هایی مانند فیس بوک و ویزگی های آن خواهد داشت.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید