میزو یک قدم جلوتر می رود ؟! - تکفارس 
میزو یک قدم جلوتر می رود ؟! - تکفارس 

میزو یک قدم جلوتر می رود ؟!

عرفان کرد
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 11:19
میزو یک قدم جلوتر می رود ؟! - تکفارس 

از اولین تلفن های همراه تا گوشی های هوشمند امروزی ، صفحه نمایش روز به روز قسمت بیشتری از جلوی بدنه را در بر میگیرد . آیا میزو میتواند یک قدم جلو تر برود؟ در ادامه همراه ما باشید .

محصول جدید شیاومی به نام Mi MIX با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی اش توجهات را به خود جلب کرده . صفحه نمایش آن برخلاف ادعای ژیاومی (که مدعی بود ۹۱.۳% از قسمت جلوی گوشی را صفحه نمایش در بر میگیرد) ۸۴.۱۶% از جلوی گوشی را فرا گرفته. در اولین روز فروش این مدل ، فقط ده ثانیه نیاز بود تا تموم گوشی ها به فروش برسد. همانطور که انتظار میرفت سایر شرکت ها نیز قصد دارند برای طراحی گوشی هوشمندی شبیه به Mi MIX برنامه ریزی کنند.

هم اکنون اما ، خبر هایی شنیده شده که میزو در حال ساخت چنین دستگاهی است. قطعا انتظار میرود که گوشی میزو نسبت صفحه نمایش به قسمت جلوی بالایی داشته باشد . همچنین شایعاتی مبنی بر رسمی شدن این مدل در کریسمس ۲۰۱۶ شنیده میشود. اگر شایعات درست باشند ، گوشی هوشمند میزو نسبت صفحه به بدنه بیشتری از Mi MIX خواهد داشت ، چرا که Mi MIX قسمتی در پایین گوشی دارد اما طرح پیشنهادی میزو فقط صفحه نمایش خالص است و هیچ گونی قسمتی جز صفحه نمایش روی بدنه وجود نخواهد داشت و فقط یک حسگر اثر انگشت است که زیر صفحه نمایش جاسازی شده .

حتی شنیده میشود که شرکت اپل قصد دارد برای دهمین سالگرد آیفون چنین طرحی را پیشنهاد دهد.

میزو گفته که چیز غیر منتظره ای در راه است . آیا این یک قدم بزرگ در عرصه گوشی های هوشمند خواهد بود. نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.