چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش ششم: “نگهداری دستگاه” بهبود بخشی را آسان تر می کند! - تکفارس 
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش ششم: “نگهداری دستگاه” بهبود بخشی را آسان تر می کند! - تکفارس 

چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش ششم: “نگهداری دستگاه” بهبود بخشی را آسان تر می کند!

امید بصیری
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 15:55
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش ششم: “نگهداری دستگاه” بهبود بخشی را آسان تر می کند! - تکفارس 

سامسونگ دیروز رسماً نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را تایید کرد. حال می خواهیم با یک دیگر مرور کنیم که چه چیزی در این نسخه از سیستم عامل به روز شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و لو رفتن بتای این به روز رسانی، حال بسیاری از دوست داران گوشی های این غول کره ای منتظر هستند تا ببینند نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید چه تغییراتی را بر روی گوشی های آن ها ایجاد خواهد کرد. بسیاری از کسانی که موفق شده اند نسخه ی لو رفته از بتای این به روز رسانی را نصب کنند اسکرین شات های بسیاری از قسمت های مختلف این گوشی به اشتراک گذاشته اند. ما نیز سعی می کنیم مشاهدات خود را از این سیستم عامل پس از صرف ساعت ها وقت در محیط آن با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید!

شما می توانید تعداد بی شماری نرم افزار در سطح نت پیدا کنید که قادرند عملکرد گوشی شما را بهبود ببخشند اگر چه بسیاری از این نرم افزار ها در گذشته برای پخش کردن ویروس های مخرب و غیره استفاده می شدند. این دلیلی است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند این قابلیت درون خود گوشی موجود باشد و برای داشتن آن ریسک گرفتار شدن به نرم افزاری مخرب را نداشته باشند. سامسونگ نیز معمولاً این کار را انجام می دهد و ما این موضوع را در گلکسی نوت ۷ نیز دیدیم که با نام دیوایس منیجر(Device Manager) شناخته می شد. این قابلیت که از طریق تنظیمات نرم افزار ها در اندروید نوقا قابل دسترسی است به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد گوشی هوشمند خود را بهبود ببخشند.

 نمره ی عملکرد دستگاه به ۵ فاکتور مختلف بستگی دارد; باتری، حالت پردازش، حافظه، رم، و امنیت دستگاه و همه ی این ها را می توان از طریق بخش نگهداری دستگاه در اندروید نوقا بهبود بخشید. ضربه زدن بر روی هر بخش تعدادی از انتخاب های متفاوت را به پیش روی شما می آورد که به کاربران قابلیت های همچون تنظیم حالت ذخیره ی انرژی، حالت های مختلف پردازشی، فعال کردن قابلیت My Knox برای افزایش امنیت دستگاه، متوفق کردن برنامه ها در پیش زمینه برای خالی کردن میزان بیشتری از حافظه ی رم و همچنین پاک کردن برنامه هایی که از آن ها استفاده نمی شود به منظور ایجاد فضای داخلی بیشتر در گوشی.

galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-1-303x540

galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-4-303x540

galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-5-303x540

نظر شما درباره ی قابلیت نگه داری دستگاه(Device Maintanance) چیست؟ آیا این قابلیت می تواند به شما کمک کند تا بهترین بهره ی ممکن را از گوشی خود بگیرید. یادتان نرود تا دیگر قابلیت هایی جدیدی را که در سری “چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟” را چک کنید! نظرات خود را با ما درباره ی این قابلیت های جدید به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید