بازی Final Fantasy Brave Exvius بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است! - تکفارس 
بازی Final Fantasy Brave Exvius بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است! - تکفارس 

بازی Final Fantasy Brave Exvius بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است!

دانیال دهقانی
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 00:16
بازی Final Fantasy Brave Exvius بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است! - تکفارس 

بازی Final Fantasy Brave Exvius بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اسکوئر اینکس (Square Enix) ناشر سری بازی های محبوب Final Fantasy امروز اعلام کرده که بازی Free 2 Play موبایلی آن ها یعنی Final Fantasy Brave Exvious، بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده است! به دنبال این موفقیت بالای بازی، اسکوئر اینکس و ناشری دیگر به نام گامی (Gumi) اعلام کرده اند که به روز رسانی جدیدی حاوی یک رویداد محدود کراس اُور (Crossover) میان آخرین بازی Brave Frontier برای Final Fantasy Brave Exvius در راه خواهد بود.

از ۱۱ نوامبر لغایت ۲۴ نوامبر بازیکنان Final Fantasy Brave Exvius از طریق Vortex وارد Grand Gaia Chronicles می شوند، سطح های جدیدی را آزاد می کنند، Overwhelming Darkness را پاکسازی می کنند و احتمالاً یک Unison Reward نیز دریافت خواهند کرد. شخصیت های Brave Frontier نظیر Tilith، Karl، Seria و Elza نیز در Final Fantasy Brave Exvius حضور پیدا خواهند کرد در حالی که هر کدام از این شخصیت ها یک نسخه هنری پیکسلی خاص خواهند داشت و از طریق Feature Summon در تمام طول این رویداد در دسترس خواهند بود.

این به روز رسانی همچنین حالت PvP را نیز به بازی اضافه می کند، که به بازیکنان اجازه می دهد در تیم های مختلف با هم مقابله کنند. بازی Final Fantasy Brave Exvius هم اکنون برای دستگاه های اندرویدی و آی او اسی در دسترس قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.