شاید هدفون های بلوتوثی ایر پادز اپل تا ابتدای سال آینده میلادی عرضه نشود - تکفارس 
شاید هدفون های بلوتوثی ایر پادز اپل تا ابتدای سال آینده میلادی عرضه نشود - تکفارس 

شاید هدفون های بلوتوثی ایر پادز اپل تا ابتدای سال آینده میلادی عرضه نشود

دانیال دهقانی
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 00:46
شاید هدفون های بلوتوثی ایر پادز اپل تا ابتدای سال آینده میلادی عرضه نشود - تکفارس 

شاید هدفون های بلوتوثی ایر پادز اپل تا ابتدای سال آینده میلادی عرضه نشود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اوایل این ماه، منابعی آگاه خبر داده بودند که محصول جدید اپل یعنی هدفون های بی سیم بلوتوثی ایر پادز (AirPods) در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد. در ماه اکتبر هم خود اپل اعلام کرده بود که شاید عرضه این محصول بلوتوثی را به تعویق بیندازد. در آن زمان، اپل با وجود آن که اعلام کرد استقبال از ایر پادز شگفت انگیز بوده ولی اذعان داشت که “ما به عرضه محصول قبل از آن که آماده باشد اعتقادی نداریم، و ما به کمی وقت بیشتر پیش از آن که ایر پادز آماده عرضه به مشتریان مان شود نیاز داریم.”

حالا، به نظر می رسد که ما ایر پادز را تا قبل از اوایل سال ۲۰۱۷ نمی توانیم خریداری کنیم. این خبر را Barclay’s Research اعلام کرده است. آنالیزورهای این شرکت اعلام کرده اند که بنا بر اعلام منابعی از چرخه تولیدات اپل ایر پادز تا ۳ الی ۴ هفته دیگر هم خط تولیدش آغاز به کار نخواهد کرد. پس این محصول بازار تعطیلات سال ۲۰۱۶ را از دست خواهد داد و این برای اپل ناخوشایند است. با قیمت ۱۵۹ دلار، این محصول می توانست در سه ماهه منتهی به تعطیلات باز هم برای اپل درآمد زایی داشته باشد.

تمامی احتمالاتی که در مورد فروش ایر پادز در سه ماهه منتهی به تعطیلات وجود داشت در مورد سه ماهه بعدی هم صدق نمی کند. به هر حال، برخی از مشتریان ممکن است تصمیم بگیرند که بیشتر هزینه کنند و به سراغ تهیه هدست های بی سیم سامسونگ یعنی گیر آیکون اکس (Gear IconX) بروند. این هدست ها ۱۹۹ دلار قیمت دارند، ۴۰ دلار یا معادل ۲۰ درصد بیشتر از مبلغی که باید برای تهیه ایر پادز پرداخت شود.

Barclay’s Research همچنین می گوید که اپل مقدار اولیه محدودی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایر پادز را طی ماه آینده تولید خواهد کرد. با این کار مقدار لازم برای یک فروش ابتدایی سریع آماده می شود و سپس با بارهای بعدی نیز این مقدار گسترش خواهد یافت. البته این چیزی نیست که از اپل قبلاً ندیده باشیم، خصوصاً در فصل عرضه گوشی های جدید آیفون.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تمایلی به تهیه ایر پادز دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید