نگاهی به سامسونگ گیر اس ۳ و ویژگی های آن - تکفارس 
نگاهی به سامسونگ گیر اس ۳ و ویژگی های آن - تکفارس 

نگاهی به سامسونگ گیر اس ۳ و ویژگی های آن

علی فلاح
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 09:56
نگاهی به سامسونگ گیر اس ۳ و ویژگی های آن - تکفارس 

مدت ها بود که قصد استفاده از هیچ ساعت مچی ای نداشتم و اصلا فکرش را در سر نمی پروراندم تا اینکه سال گذشته از اینکه هیچ ساعت مچی ای به دست نکنم تصمیمم را عوض کردم تا از یکی برای همیشه استفاده کنم. این دقیقا زمانی بود که سامسونگ ، ساعت گیر اس ۲ کلاسیک را عرضه کرد.خیلی ها بر این باورند که امروزه ، با وجود تلفن های هوشمند و اسمارت فون ها ، استفاده از ساعت مچی برای اطلاع داشتن از زمان ، معقول به نظر نمی آید و اکثر افرادی که ساعت به دست نمی کنند چنین نظراتی در مورد ساعت های مچی دارند.

با ادامه این مطلب ، همراه تک فارس باشید.

هنگامی که کمپانی سامسونگ سری ساعت های گیر را به بازار عرضه کرد ، توجهم جلب نشد. این موضوع در مورد سری ساعت های گیر ۱ و گیر ۲ و همچنین گیر اس صدق می کند. سامسونگ گیر S ، از طراحی مدرن و بروزی برخوردار بود ولی مشکل بارز آن اندازه ی بزرگ آن بود. از خودم می پرسیدم که چرا سامسونگ با اینکه یکی از غول های تولید کننده تلفن های هوشمند به شمار می رود ،یک ساعت هوشمند تولید و عرضه به بازار نمی کند ؟ این موقع بود که سامسونگ سری ساعت های گیر اس ۲ را به بازار عرضه کرد. این دقیقا زمانی بود که سامسونگ متقاعدم کرد تا به استفاده از ساعت مچی رو بیاورم.فکر نمی کردم که ساعت هوشمند تا این اندازه به کار بیاید. نه به این دلیل که می شد در کمترین زمان از وقت مطلع شد ، بلکه بخاطر این که امکان فیلتر سازی نوتیفیکیشن ها وجود داشت. دیگر نیازی نبود که تلفن همراهم را از جیبم به خاطر هر پیامی بیرون بیاورم.
از استفاده از گیر اس ۲ لذت می بردم ولی با این وجود ، یکم اندازه این ساعت کوچک بود. ساعت BOSS ای که برای سال نو گرفته بودم دقیقا یک سایز از گیر اس ۲ بزرگ تر بود و خوشبختانه ، سامسونگ تصمیم گرفت که سایز گیر اس ۳ را بالا ببرد.

gear-s3-opinion-2

در عکس بالا ، عکسی از گیر اس ۳ ( نسخه فرانتیر ) را مشاهده می کنید. ساعتی در بهترین ابعاد و اندازه تا جایگزینی مناسب برای ساعت های قدیمی باشد. اندازه ساعت های فرانتیر و دیگر نسخه های آن بر خلاف گیر اس ۱ و اس ۲ ، بسیار مناسب هستند. نسخه نهایی (فاینال) اس ۳ یک موفقیت به شمار می رود. سامسونگ در این سری از ساعت های خود ، در مورد دکمه های ساعت نیز به خوبی عمل کرده است. دکمه ها نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک. سطح بیرونی دکمه ها الگویی برجسته دارند تا بهتر توسط فرد لمس و حس شوند. حال با این همه تعریف و تجلیل ، انتقادی در مورد سامسونگ اس ۳ فرانتیر وجود دارد ؟ – بله قطعا.
ثانیه های حک شده در دور ( حلقه ی ) ساعت.
در یک ساعت دیجیتالی ، وجود ثانیه های حک شده بر روی حلقه ی ساعت به معنی واقعی کلمه بی معنی است. به شخصه خودم چنین چیزی را روی ساعت نمی پذیرم ( صادقانه بگویم ، روی هیچ ساعت هوشمندی ).فکر نکنم که یک ساعت اسپورت مانند گیر اس ۳ فرانتیر به چنین چیزی نیاز داشته باشد. اگر هم سامسونگ می خواهد از چنین ایده ای استفاده کند ، بهتر بود که از در نسخه ی کلاسیک که بیشتر سمبلی از ساعت های رسمی هستند ، بهره می برد.

gear-s3-opinion-1
در سامسونگ گیر اس ۳ ، یکی از ویژگی هایی که در گیر اس ۲ از آن بی بهره بودیم، ایجاد تماس تلفنی بود.هیچ چیز بهتر از این نیست که با ساعت مچی بتوان تماس تلفنی برقرار کرد. مخصوصا هنگامی در حین انجام کاری باشیم و دستمان بند باشد.در نهایت ، لازم به ذکر است که این مدل از تولیدات سامسونگ یکی از محصولات موفق این شرکت بشمار می رود. این سری از ساعت ها در دو مدلِ کلاسیک و فرانتیر به بازار مصرف عرضه شده اند. مدل فرانتییر ، طرحی اسپورت دارد برای جوانان مناسب است در حالی که مدل کلاسیک این ساعت بیشتر برای بازار کار و همچنین برای خانم ها مناسب است.
در نوشته های بعدی ، حتما بیشتر به سری ساعت های سامسونگ گیر می پردازیم.

gear-s3-opinion-3

منبع : Sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید