آپدیت جدید SwiftKey ، هوشمندتر از گذشته - تکفارس 
آپدیت جدید SwiftKey ، هوشمندتر از گذشته - تکفارس 

آپدیت جدید SwiftKey ، هوشمندتر از گذشته

عرفان کرد
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 12:39
آپدیت جدید SwiftKey ، هوشمندتر از گذشته - تکفارس 

اگر از کیبورد SwiftKey استفاده میکنید با تکفارس همراه شوید تا از امکانات جدید این اپپلیکیشن با خبر شوید.

یکی از بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید ،SwiftKey، امروز آپدیت شد و امکانات جزئیِ جدیدی به آن اضافه شد. اگر شما در سالیان اخیر از SwiftKey استفاده کرده اید ، حتما می دانید که معمولا آپدیت های جدید و مفید زیادی برای این برنامه عرضه می شود. تازه ترین آپدیت ، طرح جدید QWERTZ سوئیسی-فرانسوی را به لیست کیبورد ها اضافه می کند. همچنین طرح QWERTZ برای زبان های آلمانی و سوئیسی-ایتالیایی ارتقا یافته است. کسانی که با این طرح ها سر و کار دارند حتما از اضافه شدن آنها خوشحال خواهند شد.

حالت ناشناس هم قابلیت جدیدی است که به برنامه اضافه شده ، تا جلوی ذخیره کلمات را بگیرد. در این صورت کاربران می توانند با خیالی آسوده به تایپ کردن مشغول شوند ، بدون اینکه نگران ذخیره شدن کلمات باشند.

اما این آخر داستان نیست. در این آپدیت سعی شده ، تا باگ ها رفع شوند. به عنوان مثال ، دیگر هنگام کشیدن انگشتتان روی حروف چینی ، برنامه کرش نمی کند. همچنین دانلود تم برای برنامه بسیار راحت تر شده است.

ورژن جدید SwiftKey برای اندروید هم اکنون در دسترس است ، پس اگر از طرفداران این برنامه هستید و از این برنامه استفاده می کنید ، حتما از آپدیت جدید آن استفاده کنید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید