بلک بری و بازگشت به حالت کلاسیک ؟! به زودی ! - تکفارس 
بلک بری و بازگشت به حالت کلاسیک ؟! به زودی ! - تکفارس 

بلک بری و بازگشت به حالت کلاسیک ؟! به زودی !

عرفان کرد
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 13:44
بلک بری و بازگشت به حالت کلاسیک ؟! به زودی ! - تکفارس 

بلک بری که در سال های اخیر ناامید کننده ظاهر شده ، قصد دارد با بازگشت به گذشته هوادارنش را خوشحال کند.

با وجود فروش نا امید کننده گوشی DTEK50 ، بلک بری همچنان به تولید گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد. از زمانی که این شرکت کانادایی تولید گوشی های همراه با کیبورد کلاسیک خود را متوقف کرده ، این نوع گوشی ها توسط شرکت هایی که حاضر به پرداخت مبلغ لازم برای تهیه مجوز هستند ، ساخته می شود.

جدیدترین گوشی هوشمند بلک بری ، به نام DTEK60 ، محصول همکاری مشترک این شرکت کانادایی و شرکت آلکاتل است. اما DTEK60 ، آخرین محصول بلک بری که به بازار وارد می شود نخواهد بود. هنگام مصاحبه با بلومبرگ ، مدیر اجرایی بلک بری ،جان چن، تایید کرد که شرکتش قصد ساخت یک محصول جدید را دارد.

بلک بری مدت ها قبل از عرضه DTEK60 به بازار ، قول ساخت محصولی با کیبورد کلاسیک این شرکت را به هوادارانش داده بود : ” ما قول یک گوشی کلاسیک را به مردم داده بودیم ، و آن در راه است.” این سخنان چن در مصاحبه با بلومبرگ بود که هواداران بلک بری را به آینده امیدوار کرد. با وجود این که چن از تاریخ قطعی رونمایی از این گوشی حرفی نزد ، اما گفت که این گوشی به زودی به بازار خواهد آمد. پس احتمال اینکه این گوشی را تا پایان سال ۲۰۱۶ ببینیم هر چند کم است ، اما غیر ممکن نیست. جان چن هم چنین تایید کرد که شرکتش برای تولید گوشی های هوشمند در حال مذاکره با دو شرکت درگیر است. هرچند چن از این دو شرکت نامی نبرد اما ، اعلام کرد که شرکت ها متعلق به کشور های چین و هند اند.

با تمام این صحبت ها ، به نظر می رسد که هواداران بلک بری باید منتظر سورپرایز های امیدوار کننده ای باشند ، هر چند که هم اکنون این شرکت کانادایی هیچ گونه گوشی هوشمندی تولید نمیکند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید