با آپدیت جدید ، What’s App امن تر از همیشه - تکفارس 
با آپدیت جدید ، What’s App امن تر از همیشه - تکفارس 

با آپدیت جدید ، What’s App امن تر از همیشه

عرفان کرد
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 14:09
با آپدیت جدید ، What’s App امن تر از همیشه - تکفارس 

با آپدیت جدید What’s App دیگر نگران امنیت حساب کاربری تان نباشید. برای اطلاع از امکانات بروز رسانی جدید این برنامه همراه ما باشید.

با ورژن ۲.۱۶.۳۴۱ برنامه پرطرفدار What’s App ، احراز هویت دو مرحله ای را به کاربرانش معرفی میکند. این قابلیت تنها در ورژن بتا این برنامه قابل استفاده است ، اما به زودی برای ورژن اصلی نیز عرضه می شود. این گزینه به همراه امکانات مانند امنیت ، حریم خصوصی و حذف اکانت در منوی اصلی قرار می گیرد.

احراز هویت دو مرحله ای نیاز به یک رمز بازگشایی به هنگام وارد کردن شماره دارد و کاربران باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا هنگامی که رمز ورودشان را فراموش کردند با کمک ایمیل رمز شش رقمی را بازیابی کنند. در این صورت هیچ کس نمیتواند بدون رمز ۶ رقمی و آدرس ایمیل ، حساب شما را روی دستگاه دیگری فعال کند.

یکی از امکانات جدید دیگر که در ورژن بتا موجود است ، امکان پخش پیام های صوتی در پیش زمینه است. پس شما از این پس میتوانید مکالماتتان را مرور کنید یا برنامه دیگری را باز کنید ، در حالی که پیام صوتی در پیش زمینه هم چنان در حال پخش است. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این آپدیت منتشر نشده اما کاربران سیستم عامل اندروید میتوانند نسخه بتا را از پلی استور دانلود کرده و از آن استفتده کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید