سامسونگ توسعه سیستم عامل اندروید نوقا را برای گوشی های S7 و S7 اج شروع کرد - تکفارس 
سامسونگ توسعه سیستم عامل اندروید نوقا را برای گوشی های S7 و S7 اج شروع کرد - تکفارس 

سامسونگ توسعه سیستم عامل اندروید نوقا را برای گوشی های S7 و S7 اج شروع کرد

یاسر سرصباحی
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 00:05
سامسونگ توسعه سیستم عامل اندروید نوقا را برای گوشی های S7 و S7 اج شروع کرد - تکفارس 

 همانطور که می دانیم اندروید ۷.۰ نوقا در حال حاضر در گوشی های S7 و S7 اج جریان دارد, ما امیدواریم سامسونگ به زودی آخرین آپدیت این اندروید را ارائه دهد. بیشتر کاربران میخواهند بدانند برنامه سامسونگ برای ارائه آپدیت جدید این اندروید (نوقا) برای گوشی های S6 و S6 اج چه خواهد بود, این دو گوشی که ارمغانی از گوشی های هوشمند برای شرکت سامسونگ بودند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

خب با این وجود احتمال میرود آپدیت جدید نوقا برای S6 زیاد طول نکشد چون که سامسونگ در حال کار کردن روی این موضوع برای ارائه این سیستم عامل برای دو گوشی S6 و S6 اج است.

شماره اولیه این سیستم عامل (نوقا) برای گوشی S6 به صورت XXS5DPK7 میباشد.طیبعتا این شماره ها در آپدیت نهایی برای همه کاربران این دو گوشی در سراسر جهان دچار تغییر خواهند شد. همچنین این نکته قابل توجه میباشد که این آپدیت چند ماه قبل از اینکه به پایان برسد باید مورد آزمایش قرار گرفته تا مشکلات احتمالی آن رفع شده و بعد برای استفاده کاربران به آن ها ارائه شود. این آپدیت  قبل از سال جدید میلادی برای گوشی های S6 و S6 اج ارائه میشود; در حقیقت احتمال میرود سامسونگ قصد نداشته باشد که این آپدیت را قبل از سال جدید برای گوشی های S7 و S7 اج ارائه دهد.

نوقا تغییرات و ویزگی های جدیدی را برای گوشی های سامسونگ به ارمغان خواهد آورد, گرچه هنوز مشخص نیست که این عملکرد, سامسونگ را به پرچمداری مانند سال ۲۰۱۵ خواهد رساند یا نه (این سیستم عامل آپدیت شده واقعا می تواند سازگاری بین همه دستگاه های سامسونگ را از سال قبل به وجود بیاورد) در نهایت برای دیدن نوقا آپدیت شده با همه ویژگی های جدید و تغییرات آن باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه چیزی را ارائه خواهد داد.

منبع: Sammobile

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید