مشخصات ویوو وی ۵ لو رفت؛ هر دو مدل وی ۵ و وی ۵ پلاس دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهند داشت! - تکفارس 
مشخصات ویوو وی ۵ لو رفت؛ هر دو مدل وی ۵ و وی ۵ پلاس دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهند داشت! - تکفارس 

مشخصات ویوو وی ۵ لو رفت؛ هر دو مدل وی ۵ و وی ۵ پلاس دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهند داشت!

دانیال دهقانی
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 00:57
مشخصات ویوو وی ۵ لو رفت؛ هر دو مدل وی ۵ و وی ۵ پلاس دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهند داشت! - تکفارس 

مشخصات ویوو وی ۵ لو رفت؛ هر دو مدل وی ۵ و وی ۵ پلاس دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهند داشت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

تصاویری که به نظر می رسد مربوط به تبلیغات گوشی ویوو وی ۵ (Vivo V5) و ویوو وی ۵ پلاس (Vivo V5 Plus) است لو رفته اند. با توجه به تصاویر چیزی که می توان از آن ها فهمید این است که هر دو مدل پایه و مخصوص این گوشی دارای یک دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی با نام Perfect Selfie به همراه یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با نام Moonlight Camera است. گوشی ویوو وی ۵ از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی بهره می برد. یک تراشه اسنپ دراگون ۶۵۲ (Snapdragon 652 SoC) این گوشی را تغذیه می کند که یک پردازنده ۸ هسته ای و یک پردازنده گرافیکی مدل آدرنو ۵۱۰ (Adreno 510) دارد. ۴ گیگابایت رم نیز در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. مقدار ۱۲۸ گیگابایت فضا نیز از طریق کارت های میکرو اس دی در دسترس کسانی که به دنبال فضای بیشتر می گردند قرار خواهد گرفت.

یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز این گوشی را روشن نگه می دارد و سیستم عامل فان تاچ ۲.۶ (Funtouch) به صورت پیش فرض روی گوشی نصب شده ست. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۶ کار می کند. گوشی وی ۵ حدود ۷.۵۵ میلی متر ضخامت و ۱۵۵ گرم وزن دارد. این گوشی در رنگ های طلایی و رز گلد موجود خواهد بود.

انتظار می رود که ویوو ۵ به طور رسمی در این هفته معرفی شود، و قیمتی معادل ۲۹۶ دلار داشته باشد. ما همچنین انتظار داریم که ویوو دو گوشی دیگر خود یعنی اکس ۹ (X9) و اکس ۹ پلاس (X9 Plus) را نیز در همین زمان معرفی کند. هر دوی آن گوشی ها نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی دارند. اکس ۹ پلاس به نظر دوربین پشتی دو لنزی خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با محصولات ویوو چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید