فرانتیر یا کلاسیک ، مساله این است! - تکفارس 
فرانتیر یا کلاسیک ، مساله این است! - تکفارس 

فرانتیر یا کلاسیک ، مساله این است!

عرفان کرد
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 19:21
فرانتیر یا کلاسیک ، مساله این است! - تکفارس 

با معرفی دو مدل ساعت هوشمند Gear S3 باید دید که کدام یک مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد.

با کنار کشیدن سامسونگ از رقابت ساعت های هوشمند تا اوکتبر ۲۰۱۶ ، به نظر میرسد امسال سری دوم Apple Watch و Gear S3 سامسونگ رقابت شدیدی در بازار ساعت های هوشمند خواهند داشت . ساعت بروز رسانی شده اپل چند روزی است که وارد بازار شده و سامسونگ نیز قصد دارد Gear S3 را در تاریخ ۱۸ نوامبر وارد بازار ایالات متحده آمریکا کند.

 تمام امکاناتی که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را در کنار هم دارد که مهم ترین این قابلیت ها امکان پرداخت به وسیله Samsung Pay ، استفاده از GPS و گودی قابل چرخش که به کاربر اجازه میدهد تا با سیستم ارتباط برقرار کند. با تمام این قابلیت ها مهمترین ویزگی Gear 3 این است که به دو صورت کلاسیک و فرانتیر (Frontier) وارد بازار میشود. مدل کلاسیک که طرحی آن همانند یک ساعت کلاسیک و شیک است و مدل فرانتیر که بیشتر نمایانگر یک ساعت محکم ، اسپرت و مدرن است.

طبق آخرین نظرسنجی های برگذار شده در سایت های اینترنتی ، به نظر میرسد که مدل فرانتیر بیشتر از مدل کلاسیک توجه کاربران را به خود جلب کرده است. طبق این نظر سنجی ۳۷.۰۸% از کاربران تصمیم دارند تا مدل فرانتیر را خریداری کنند. ۱۶.۹۵% درصد کاربران نیز قصد خرید مدل کلاسیک را دارند. نکته جالب توجه اینجاست که سایر کاربران یا قصد خرید ندارند و یا منتظر خواندن نقد های بعد از عرضه کالا هستند.

باید دید که ساعت هوشمند جدید سامسونگ چقدر رضایت طرفداران سامسونگ را جلب خواهد کرد .

نظر شما چیست؟ فرانتیر یا کلاسیک . نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید