چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش هفتم: جست و جوی پیشرفته ی برنامه ها - تکفارس 
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش هفتم: جست و جوی پیشرفته ی برنامه ها - تکفارس 

چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش هفتم: جست و جوی پیشرفته ی برنامه ها

امید بصیری
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - 18:38
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است؟! بخش هفتم: جست و جوی پیشرفته ی برنامه ها - تکفارس 

سامسونگ دیروز رسماً نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را تایید کرد. حال می خواهیم با یک دیگر مرور کنیم که چه چیزی در این نسخه از سیستم عامل به روز شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و لو رفتن بتای این به روز رسانی، حال بسیاری از دوست داران گوشی های این غول کره ای منتظر هستند تا ببینند نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید چه تغییراتی را بر روی گوشی های آن ها ایجاد خواهد کرد. بسیاری از کسانی که موفق شده اند نسخه ی لو رفته از بتای این به روز رسانی را نصب کنند اسکرین شات های بسیاری از قسمت های مختلف این گوشی به اشتراک گذاشته اند. ما نیز سعی می کنیم مشاهدات خود را از این سیستم عامل پس از صرف ساعت ها وقت در محیط آن با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید!

در یکی از آخرین بخش های سری اخبار “چه چیزی در اندروید نوقا جدید است” نگاهی به این مسئله می اندازیم که چگونه سامسونگ برنامه ی گلکسی اپس(Galaxy Apps) را به جلو خواهد برد. همیشه این امکان وجود داشته است که به دنبال برنامه هایی که بر روی دستگاه نصب کرده اید بگردید چرا که برخی مواقع هنگامی که تعداد زیادی برنامه بر روی گوشی خودت نصب کرده باشید کمی سخت است تا به دنبال یک برنامه ی مشخص بگردید. نسخه ی بتای سیستم عامل اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج که چند روزی است با آن کار می کنیم حال می تواند تعدادی برنامه به شما پیشنهاد دهد که با کلمه ای که در قسمت جست و جو وارد کرده اید قرابت دارد.

گلکسی اپس فروشگاه اختصاصی خود شرکت سامسونگ است. برنامه های شرکت های دیگر نیز قابل دسترسی هستند و این شرکت از این فرصت بهره جسته و به جذب کاربران از طریق بازی ها و برنامه های رایگان دست می زند. اقدام منطقی ای به نظر می رسد که سامسونگ بخواهد گلکسی اپس را از این نیز بیشتر به جلو ببرد.شما این طور فکر نمی کنید؟!

نظر شما درباره ی این به روز رسانی چیست؟! آیا واقعا این کار می تواند مشتریان را بیشتر از گذشته به سوی سامسونگ بکشاند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

galaxy-s7-nougat-beta-app-suggestions-1-303x540

galaxy-s7-nougat-beta-app-suggestions-2-303x540

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.