چه چیزی در اندروید نوقا جدید است!؟ بخش آخر! - تکفارس 
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است!؟ بخش آخر! - تکفارس 

چه چیزی در اندروید نوقا جدید است!؟ بخش آخر!

امید بصیری
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - 18:54
چه چیزی در اندروید نوقا جدید است!؟ بخش آخر! - تکفارس 

سامسونگ دیروز رسماً نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را تایید کرد. حال می خواهیم با یک دیگر مرور کنیم که چه چیزی در این نسخه از سیستم عامل به روز شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و لو رفتن بتای این به روز رسانی، حال بسیاری از دوست داران گوشی های این غول کره ای منتظر هستند تا ببینند نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید چه تغییراتی را بر روی گوشی های آن ها ایجاد خواهد کرد. بسیاری از کسانی که موفق شده اند نسخه ی لو رفته از بتای این به روز رسانی را نصب کنند اسکرین شات های بسیاری از قسمت های مختلف این گوشی به اشتراک گذاشته اند. ما نیز سعی می کنیم مشاهدات خود را از این سیستم عامل پس از صرف ساعت ها وقت در محیط آن با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید!

دسترسی های سریع ابزاری هستند که ما در بسیاری از مواقع استفاده می کنیم و البته توجه زیادی به آن ها نمی کنیم. ما قسمت های بالایی صفحه نمایش را به پایین می کشیم تا بتوانیم وای فای را روشن کرده و یا آن را خاموش کنیم، بلوتوث را قطع یا وصل کنیم،چرخش خودکار را قطع یا وصل کنیم و کلی کار دیگر که از طریق این ابزار ها به راحتی و بدون دردسر انجام می دهیم. حال این دسترسی ها کاملاً بهبود یافته و کاربردی تر شده اند.

این یکی دیگر از تغییراتی است که در نسخه ی بتای سیستم عامل اندروید ۷ برای دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج انجام شده است. تغییر کاملاً کاربردی ای است!؟ مگر نه؟!

galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-3-303x540 galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-1-303x540 galaxy-s7-edge-nougat-device-manager-5-303x540

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.