یک حساب رسمی برای اندروید در اینستاگرام افتتاح شده است - تکفارس 
یک حساب رسمی برای اندروید در اینستاگرام افتتاح شده است - تکفارس 

یک حساب رسمی برای اندروید در اینستاگرام افتتاح شده است

دانیال دهقانی
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 00:02
یک حساب رسمی برای اندروید در اینستاگرام افتتاح شده است - تکفارس 

یک حساب رسمی برای اندروید در اینستاگرام افتتاح شده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

یکی از قوانین اصلی بازاریابی این است که به سراغ جایی بروید که مخاطبان در آن هستند، و در این دوره و این روزها بدون شک مخاطبان در گوشه ای از فضای مجازی پیدا می شوند. با این حساب، اصلاً چیز عجیب یا تازه ای نیست که ببینیم شرکت های بزرگ در فضاهایی چون فیس بوک یا اسنپ چت (Snapchat) و حتی گوگل پلاس اگر هنوز به آن سر می زنید حضور و فعالیت داشته باشند.

البته، جاهای اصلی که می توانید برندهای مختلف را در آن پیدا کنید فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند (هرچند که اسنپ چت نیز به سرعت در حال رشد است). به این ترتیب، گوگل هم که نمی خواهد از رقبایش جا بماند، اقدام به تاسیس صفحه ای رسمی برای اندروید در اینستاگرام با نام @Android کرده است و شش تصویر را نیز که به صورت کولاژ مانند هستند و “Hello World” را تشکیل می دهند در آن قرار داده است. البته اگر بخواهیم دقیق باشیم، ۴ تصویر و ۲ ویدیو بر روی این صفحه قرار گرفته است، که آن دو ویدیو ساده هستند و لوگوی اندروید به شکل حشرات در آن ها وجود دارد.

شما انواع و اقسام محصولات گوگل را نیز در این شش پست اینستاگرامی اندروید مشاهده خواهید کرد. یک گوگل پیکسل (Pixel) در آن ها وجود دارد، چند عدد نکسوس ۶ پی (Nexus 6P)، یک پیکسل سی (Pixel C)، چندین ساعت هوشمند اندروید ویر (Android Wear) نیز در آن ها به چشم می خورد و اشارات واضحی هم به اندروید اتو (Android Auto) و اندروید پی (Android Pay) شده است، به همراه چندین تصویر از خوراکی های شیرین. البته به تمامی نسخه های اندروید اشاره نشده، ولی چندین لالی پاپ، مارشمالو، نوقا، دونات و جلی بین در میان آن ها به چشم می خورد.

ما نمی دانیم که برنامه های گوگل برای این صفحه چیست یا این که صفحه اینستاگرام اندروید تا چه حد فعال خواهد بود، ولی به هر حال می توانید سری به آن بزنید و در صورت علاقه آن را دنبال کنید.

نظر شما در مورد این کار گوگل چیست؟ آیا نتیجه مثبتی در توسعه برند اندروید خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید