فراتر از یک ساعت هوشمند ، Matrix PowerWatch - تکفارس 
فراتر از یک ساعت هوشمند ، Matrix PowerWatch - تکفارس 

فراتر از یک ساعت هوشمند ، Matrix PowerWatch

عرفان کرد
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 14:24
فراتر از یک ساعت هوشمند ، Matrix PowerWatch - تکفارس 

چند سالی می شود که ساعت های هوشمند وارد بازار شده اند و تحولات بزرگی را به وجود آورده اند. اما Matrix PowerWatch سعی دارد تا حد و مرز ها را فرا تر ببرد و یکی از اساسی ترین مشکلات ساعت های هوشمند را نیز حل کند. برای آگاهی از جزئیات این ساعت هوشمند با تکفارس همراه شوید.

یکی از نقاط ضعف ساعت های هوشمند ، باتری ضعیف و نیاز مداوم به شارژ کردن آن هاست. از آنجایی که پیچیدگی سخت افزاری آن ها نیازمند انرژی زیادی است ، باتری کوچکی که در این دستگاه ها به کار می رود باید داعما شارژ شود.

تیم سازنده ساعت Matrix PowerWatch تصمیم گرفت تا این مشکل را با کمک علم فیزیک برطرف کند. ساعت هوشمند جدید این شرکت از حرارت تولید شده توسط بدن شما استفاده میکند تا باتری را شارژ کند به طوری که دیگر نیاز به شارژ کردن باتری با شارژر نباشد. هنگامی که با برداشتن ساعت از روی دستتان منبع حرارت را قطع کنید ، ساعت به صورت خودکار انرژی کمتری مصرف میکند تا باتری ذخیره شود ، و هر وقت که آن را بر دستتان ببندید دوباره به حالت عادی باز میگردد.

ساعت Matrix PowerWatch یک توان سنج دارد تا به شما نشان دهد که بدنتان چه مقدار نیروی برق تولید می کند که به نظر قابلیت جالبی میباشد . شاید دلیل نامگذاری این ساعت نیز همین تبدیل گرما به برق باشد. علاوه بر این Matrix PowerWatch شما را از میزان کالری مصرف شده و فعالیتتان هنگام خواب مطلع میکند. همچنین بد نیست بدانید که این ساعت ساخته شده از فلز آلومینیم تا عمق پنجاه متری در برار آب مقاوم است.

مانند بیشتر ساعت های هوشمند ، Matrix PowerWatch با یک برنامه مخصوص با گوشی شما سینک می شود و تمام اطلاعات را به آن منتقل می کند. با این گوشی شما حتی میتوانید از امکانات Apple Healthkit و Google Fit نیز بهره مند شوید.

Matrix PowerWatch ، که از سال ۲۰۱۴ در حال تولید است ، هم اکنون در مراحل آزمایش قرار دارد و به نظر می رسد که در سپتامبر ۲۰۱۷ وارد بازار شود. سرمایه گذارانی که بر روی این محصول سرمایه گذاری کرده اند متوانند از الان این ساعت را ۴۱% ارزان تر قیمت واقعی آن ، که حدودا صد و هفتاد دلار است ، تهیه کنند.

نظراتتان را با به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.