باز هم انفجار ، باز هم سامسونگ. داستان قدیمی ، متهم جدید! - تکفارس 
باز هم انفجار ، باز هم سامسونگ. داستان قدیمی ، متهم جدید! - تکفارس 

باز هم انفجار ، باز هم سامسونگ. داستان قدیمی ، متهم جدید!

عرفان کرد
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 19:33
باز هم انفجار ، باز هم سامسونگ. داستان قدیمی ، متهم جدید! - تکفارس 

چند وقتی است که گوشمان به شنیدن اخبار انفجار گوشی های Galaxy Note 7 سامسونگ عادت کرده است . به نظر می رسید که با توقف تولید این گوشی ها سامسونگ بالاخره به این اخبار پایان داده . این هفته اما باز هم یک گوشی سامسونگ منفجر شده است. این بار ، نوبت به Galaxy S7 است.

یک مرد کانادایی که در حال رانندگی بود ، با انفجار گوشی Galaxy S7 دچار سوختگی درجه دو و درجه سه شد. گوشی S7 در جیب آمراجیت مان ، ۳۴ ساله ، بود که ناگهان احساس گرمای عجیبی در جیبش کرد. هنگامی که گوشی را از جیبش درآورد تا از دلیل این گرمای عجیب باخبر شود ، گوشی در دستانش منفجر شد. مان از این گوشی به عنوان یک بمب قابل حمل یاد کرده.

زمانی که این انفجار رخ داد شیشه های ماشین او پایین بوده و موفق شده که گوشی را از خودرو خارج کند هرچند که او مدعی است که بعد از انفجار گوشی به دستانش چسبیده بود و به سختی جدا شده. با توجه به این که او نمی توانست با هیچ کسی تماس بگیرد ، خود را به خانه یکی از دوستانش رساند تا از آنجا به بیمارستان منتقل شود.

مان گفت : ” گوشی را در آوردم و تا در دستانم گرفت منفجر شد. دود را دیدم و واقعا شوکه شده بودم. شما نمیتوانید انتظار چنین چیزی را داشته باشید. مثل یک کابوس بود.”

او که این گوشی را حدود شش ماه پیش خریداری کرده بود قصد دارد با سامسونگ تماس بگیرد و همچنین از این شرکت به دلیل خسارت مالی و جانی که به او وارد شد شکایت کند. گفته می شود که نه روز طول میکشد تا او دوباره بتواند از دستانش استفاده کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید