اپل در حال خانه تکانی اپ استور - تکفارس 
اپل در حال خانه تکانی اپ استور - تکفارس 

اپل در حال خانه تکانی اپ استور

عرفان کرد
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 20:10
اپل در حال خانه تکانی اپ استور - تکفارس 

در یک چهارم سوم سال ۲۰۱۶ ، اپل اعلام کرد که قصد دارد در اپ استور تحولی به وجود بیاورد و برنامه های زیادی را حذف کند. اکنون اما پاک سازی آغاز شده است. طبق آخرین آمار تعداد برنامه های حذف شده از اپ استور ۲۳۸% درصد افزایش یافته و به عدد ۴۷۳۰۰ رسیده . این رقم حتی بیش از سه برابر میانگین برنامه های حذف شده در یک ماه سال ۲۰۱۶ است.

بازی های موبایل بخش زیادی از این پاک سازی را فرا گرفته اند ، به طوری که ۲۸% از تعداد برنامه های حذف شده مربوط به بازی های موبایل است. بعد از بازی ها برنامه های مربوط به سرگرمی با ۸.۹۹% ، کتاب ها با ۸.۹۶% درصد ، آموزش با ۷% و شیوه زندگی با ۶% در لیست پاک سازی اپ استور قرار میگیرند. بیش از نیمی از برنامه های حذف شده از ماه می ۲۰۱۵ به روز رسانی نشده اند و حتی آخرین به روز رسانی ۲۵.۶% از این برنامه ها به سه سال پیش ، یعنی نوامبر ۲۰۱۳ ، باز میگردد. با این حساب به نظر میرسد که حذف کردن آن ها توسط شرکت اپل امری منطقی باشد.

اپل اعلام کرده به صورت هفتگی صد هزار برنامه یا آپدیت جدید در اپ استور منتشر می شود و هم اکنون دو میلیون برنامه در دسترس کاربران است. پیش بینی می شود که تعداد برنامه های اپ استور تا سال ۲۰۲۰ به پنج میلیون برسد.

با وجود تمام این آمار و ارقام حتما می توان گفت که اپل از تعداد پنجاه هزار برنامه ای که در اولین سالگرد تاسیس اپستور موجود بود پیشرفت چشمگیری داشته .

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید