سامسونگ و زیر مجموعه هایش بیش از ۸۰۰۰ شغل را از بین برده اند - تکفارس 
سامسونگ و زیر مجموعه هایش بیش از ۸۰۰۰ شغل را از بین برده اند - تکفارس 

سامسونگ و زیر مجموعه هایش بیش از ۸۰۰۰ شغل را از بین برده اند

امید بصیری
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:38
سامسونگ و زیر مجموعه هایش بیش از ۸۰۰۰ شغل را از بین برده اند - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ و زیر مجموعه های این شرکت برای کاهش هزینه های خود بیش از ۸۰۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرده اند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سال گذشته بود که برای اولین بار گزارش داده شد که سامسونگ قصد دارد تا برای کاهش هزینه های خود و سوددهی بیشتر، بخشِ از نیروی کار خود را اخراج کند. این برنامه، طرح نیروی کار متوسط با بازدهی متوسط را پیشنهاد می داد تا به جای اخراج این کارگران برنامه ی کاری آن ها را کوتاه تر کند. حال با اطلاعاتی که از شرکت Financial Supervisory منتشر شده است مشخص می شود که سامسونگ و شرکت های زیر مجموعه اش در سال گذشته چیزی نزدیک به ۸۰۰۰ شغل را از بین برده اند. سامسونگ سال گذشته تلاش زیادی کرد تا تمرکز خود را بر روی تجارت های مرکزی همچون بازار گوشی های موبایل و ابزار پوشیدنی بگذارد.

این اطلاعات نشان می دهد که تعداد تمام کارکنان مشغول در سامسونگ و شرکت های زیر مجموعه اش(Samsung Electronics, Samsung Display, Samsung Electro-Mechanics and Samsung SDI) در بین بازه ی زمانی جولای تا سپتامبر به چیزی در حدود ۱۳۹,۳۲۳ نفر رسیده که کاهش ۵/۵ درصدی یعنی ۸,۱۱۷ شغل را نشان می دهد. بخش سامسونگ الکترونیکز که شرکت های موبایل و مرکزی این شرکت را تشکیل می دهند با بیشترین کاهش ممکن رو به رو شده اند، چیزی بالغ بر ۳۱۸۳ نفر یا ۴.۲ درصد. سامسونگ دیسپلی ۷.۱ درصد  کارکنانش یعنی ۱۸۲۰  نفر را اخراج کرد. بخش های سامسونگ الکترو مکانیکس و سامسونگ اس دی ای نیز به ترتیب ۱۳۱۱ و ۱۸۰۳ نفر را اخراج کردند. این شرکت ها همگی به کارگران خود طرح اختیاری بازنشستگی را پیشنهاد کرد اند تا از هزینه های خود بکاهند.

منبع:SAMMOBILE.COM

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید