نسل جدید پرچم داران تبلتی سامسونگ در راه هستند - تکفارس 
نسل جدید پرچم داران تبلتی سامسونگ در راه هستند - تکفارس 

نسل جدید پرچم داران تبلتی سامسونگ در راه هستند

امید بصیری
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:44
نسل جدید پرچم داران تبلتی سامسونگ در راه هستند - تکفارس 

نسل جدید پرچم داران تبلتی سامسونگ در راه هستند. به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا از جدیدترین پرچم داران خود در عرصه ی تبلت ها رونمایی کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

 ما گذشته بود که گزارش کرده ایم که جدید ترین پرچم دار تبلتی سامسونگ یعنی گلکسی تب ۳ قرار است تا در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه شود. هر دو مدل فقط وای فای و ال تی ای این تبلت ۹.۷ اینچی در دست تولید هستند. حال امروز این تبلت در حالی که برای اولین بار وارد هند می شده دیده است. هند جایی است که سامسونگ معمولاً آزمایش های خود بر روی گوشی ها و تبلت هایش را در ان جا انجام می دهد.

گلکسی تب اس ۳ در سایت زائوبا مشاهده شده است که حاکی از این هست که سامسونگ چندین نسخه از این تبلت را به هند برای آزمایش و تحقیقات بیشتر به هند فرستاده است. هنوز چیز زیادی از مشخصات این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می رود که این تبلت از یک صفحه نمایش SUPER AMOLED بهره ببرد. ما نیز به محض اینکه اطلاعات بیشتری از این تبلت به دستمان برسد شما را از مشخصات آن با خبر خواهیم کرد. شما نیز باید منتظر بمانید تا ببینید آیا تبلت بعدی خود را از این شرکت خواهید خرید یا نه!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید