پیشرفتی تاریخی برای Google Translate - تکفارس 
پیشرفتی تاریخی برای Google Translate - تکفارس 

پیشرفتی تاریخی برای Google Translate

عرفان کرد
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 18:00
پیشرفتی تاریخی برای Google Translate - تکفارس 

به روز رسانی جدید Google Translate یکی از بزرگترین مشکلات کاربران را حل می کند. با تکفارس همراه شوید تا از چگونگی این فرایند با خبر شوید.

از امروز برنامه ترجمه گوگل (Google Translate) ، ترجمه های دقیق تری را برای هشت زبان به زبان انگلیسی ارائه می دهد. به کمک تکنولوژی جدید Neural Machine Translation ، اکنون به جای ترجمه لغت به لغت ، تمام جمله همزمان ترجمه می شود. این تکنولوژی برای ترجمه هشت زبان به زبان انگلیسی و همچنین بر عکس به کار می رود که حدودا ۳۵% از کل ترجمه های درخواستی را فرا می گیرد.

با ترجمه همزمان تمام قسمت های جمله ، Neural Machine Translation اجازه میدهد تا قواعد و دستور زبان وارد ترجمه شود. بدین ترتیب دقت ترجمه های درخواستی کاربران افزایش میابد. همچنین این برنامه با گذشت زبان می تواند توانایی خودش در ترجمه جملات را بالا ببرد.

این به روز رسانی مهمترین پیشرفت Google Translate در یک دهه اخیر به شمار می آید و کمک می کند تا ترجمه ها از انگلیسی به زبان های فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، چینی ، ژاپنی ، کره ای و ترکی و همچنین از این زبان ها به انگلیسی دقیق تر شوند. هدف اصلی گوگل اما گسترش دادن این تکنولوژی برای تمامی زبان هایی است که با این برنامه کار می کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید