هوآوی P10 درسال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد - تکفارس 
هوآوی P10 درسال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد - تکفارس 

هوآوی P10 درسال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد

یاسر سرصباحی
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 22:02
هوآوی P10 درسال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد - تکفارس 

گوشی Huawei P10، مدل بعدی گوشی هوشمند بسیار موفق P9، سال بعد میلادی رونمایی خواهد شد. هیاث (مدیر بازار یابی هوآوی) گفته است که در آفریقای جنوبی، هوآوی روی گوشی هوشمند Nova متمرکز خواهد بود که در ماه دوم سال آینده میلادی در بازار این کشور عرضه خواهد شد.در ادامه باتکفارس همراه باشید.

بعد از گوشی Mate 9 که به تازگی در آمریکا معرفی شده است، در آفریقای جنوبی نیز رونمایی خواهد شد. از این موضوع می توان نتیجه گرفت که که هوآوی در حال حاضر درگیر معرفی و عرضه دو گوشی خود است, که ما احتمالا در سه ماه اول سال ۲۰۱۷ میلادی، شاهد عرضه  P10 نخواهیم بود. این مسئله تعجب آور هم نیست چرا که P9 در آوریل امسال معرفی و ارائه شد.

مدیر بازاریابی هوآوی  تایید کرد که P10 داری چیپست خانگی Kirin 960  خواهد بود که از پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 تشکیل شده است. علاوه بر این انتظار می رود که P10 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ خواهد بود و در دو مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار ارائه شود.

در آخر این نتیجه را می گیریم که هوآوی همچنان در حال توسعه و عرضه گوشی های جدید است و قصد دارد ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند، رقبای دیگرخود را که سامسونگ و اپل هستند ودر رده اول و دوم قرار دارند را پشت سر بگذارد.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید