سامسونگ ممکن است از سال آینده گلکسی نوت های ۷ تعویض شده را دوباره به بازار عرضه کند - تکفارس 
سامسونگ ممکن است از سال آینده گلکسی نوت های ۷ تعویض شده را دوباره به بازار عرضه کند - تکفارس 

سامسونگ ممکن است از سال آینده گلکسی نوت های ۷ تعویض شده را دوباره به بازار عرضه کند

امید بصیری
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 18:12
سامسونگ ممکن است از سال آینده گلکسی نوت های ۷ تعویض شده را دوباره به بازار عرضه کند - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا دوباره گلکسی نوت ها را به بازار عرضه کند اما گلکسی نوت های که قرار است به بازار عرضه شوند از مدل های Refurbished یا بازگردانده شده به کارخانه هستند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ ماه پیش مجبور شد تصمیم بسیار سخت متوقف کردن تولید گوشی های گلکسی نوت ۷ را پس از عرضه ی مجدد آن به بازار  بگیرد چرا که باتری های این گوشی ها کاملاً معیوب و خطر آفرین بود و مواردی بسیاری گزارش شدند که این گوشی یا آتش گرفته و یا به هنگام شارژ شدن منفجر شده است. پس از کش و قوس های فراوان بود که بالاخره سامسونگ برای حفظ آبروی خود مجبور شد دستور توقف ساخت این گوشی ها را بدهد تا جلوی عواقب بیشتر را بگیرد. البته تا بدان جا نیز ضرر های بسیاری متوجه این شرکت شده بودند. به غیر از بد نام شدن یکی از محبوب ترین گوشی ها این شرکت و عدم فروش و عرضه ی این دستگاه در بازار، سهام سامسونگ نیز با افت شدیدی مواجه شد و سامسونگ نیز حال باید تلاش بسیاری بکند تا بتواند اعتماد از دست رفته ی مشتریان خود را باز پس بستاند. این مسئله برای سامسونگ میلیارد ها دلار ضرر به همراه داشته است. سامسونگ هنوز نیز مشغول کار است تا بفهمد چه مسئله ای باعث به وجود آمدن این حادثه شده است.

حال یک گزارش جالب از سوی خبرگزاری های کره ی جنوبی منتشر شده است. بر طبق این شایعات سامسونگ قصد دارد تا در شروع سال آینده ی میلادی نسخه های تعویض شده ی گلکسی نوت ۷ را در بازار عرضه کند. یکی از این منابع در گفته های خود این نکته را ذکر کرده که اگرچه سامسونگ هنوز تصمیم قطعی ای در این باره نگرفته است اما به نظر می رسد که این شرکت در نهایت به این نتجیه خواهد رسید که می تواند این گوشی ها را در بازار های نو ظهوری مثل هند و ویتنام عرضه کند.

این گزارش اشاره نمی کند که چگونه سامسونگ می خواهد از عدم خطر آفرینی این گوشی ها مطمئن شود و اطمینان حاصل کند که این گوشی مثل مدل های قبلی مشکلی در بخش باتری خود ندارند. سامسونگ هنوز در پروسه ی بسیار مهم جمع آوری تمام نوت های ۷ معیوب از سطح بازار قرار دارد و به همین دلیل به نظر نمی رسد که چندان کار عقلانی ای باشد تا دوباره اعتبار خود را به بازی بگیرد و این گوشی از رده خارج را دوباره در بازار عرضه کند.

من باور نمی کنم سامسونگ بخواهد تا این حد ریسک بکند، علی الخصوص با آگاهی از تمام عواقب احتمالیِ شکست این طرح. این گوشی تا کنون ضرر های خود را به اندازه ی کافی به سامسونگ رسانده است و بعید است این شرکت مایل به ریسکی تا این حد بزرگ باشد. من فکر می کنم که سامسونگ به زودی به این گزارش و شایعات واکنش نشان خواهد داد اما اگر این طور نشود چه؟! شما فکر می کنید سامسونگ حاضر به انجام همچین ریسکی خواهد بود!؟

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید