اپلیکیشن آمازون برای آیفون به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک بسته، محتویات آن را ببینید! - تکفارس 
اپلیکیشن آمازون برای آیفون به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک بسته، محتویات آن را ببینید! - تکفارس 

اپلیکیشن آمازون برای آیفون به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک بسته، محتویات آن را ببینید!

دانیال دهقانی
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 11:46
اپلیکیشن آمازون برای آیفون به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک بسته، محتویات آن را ببینید! - تکفارس 

اپلیکیشن آمازون برای آیفون به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک بسته، محتویات آن را ببینید! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

حالا که بیش از نیمی از ماه نوامبر را پشت سر گذاشته ایم، خریدهای بزرگ شما به مناسبت آغاز سال نو اگر هم هنوز شروع نشده اند، به زودی شروع خواهند شد. تا کنون شرکت های مختلفی تخفیف های خود را به مناسبت آغاز سال نو اعلام کرده اند، ولی هیچ شرکتی در این زمینه به پای آمازون (Amazon) نخواهد رسید. به هر حال، علاوه بر تخفیف ها و حراج های مختلفی که این کمپانی برای محصولات مختلف در نظر گرفته، به تازگی اپلیکیشن خود برای آی او اس را نیز به روز رسانی کرده است که با داشتن یک قابلیت جدید در این ایام آخر سال و برای خرید کردن ممکن است کارآمد باشد.

این قابلیت جدید “اکس – ری بسته” (Package X-Ray) نام دارد، و واقعاً به شکل عجیبی جالب است! اکس – ری بسته به شما اجازه می دهد تا با کمک آیفون خود وقتی بسته های مختلف به دست تان می رسند، بدون باز کردن آن ها بتوانید متوجه شوید چه در داخل آن ها وجود دارد، و آمازون هم وقتی بهتر از همین حالا (که در نزدیکی سال نو قرار داریم) نمی توانست برای معرفی چنین ویژگی جدیدی انتخاب کند چرا که هم اکنون وقت رد و بدل شدن بسته های حاوی موارد مختلف است! برای استفاده از اکس – ری بسته، به راحتی می توانید اپلیکیشن آمازون را بر روی آیفون خود باز کنید، آیکون دوربین را لمس کنید، سپس گزینه اکس – ری بسته را بزنید و  سپس از نمایاب استفاده کنید و بارکد درج شده روی بسته آمازونی که به دست شما رسیده است را اسکن کنید. به محض این که آن بارکد اسکن شد، یک پاپ آپ (Pop-Up) روی گوشی شما بالا می آید که به شما هر چیزی که در آن بسته موجود است را نشان می دهد. چند محصول داخل یک بسته وجود دارد؟ اشکالی ندارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا محصولات خاصی که در یک بسته موجود هستند را انتخاب کنید و سپس اطلاعات کامل آن ها را ببینید، مواردی چون مبلغی که برای آن پرداخت کرده اید، زمانی که سفارش خود را تکمیل کرده اید و موارد دیگر.

مشخصاً مسئله محرمانه بودن این اطلاعات چیزی است که ذهن بسیاری را مشغول کرده است، و آمازون هم در ویدیویی که برای معرفی این قابلیت در یوتیوب منتشر کرد توضیح داد که: “نه، این قابلیت فقط برای بسته هایی است که متعلق به خود شماست.” ما هنوز نمی دانیم که این به آن معنی است که فقط کسی که بسته را خریداری کرده قادر به استفاده از این قابلیت است یا هر کسی که متصل به آن حساب کاربری اصلی (Prime) است می تواند این کار را انجام دهد، ولی در همین حد می دانیم که حداقل غریبه ها قادر به آن نخواهند بود تا بفهمند دقیقاً چه چیزی داخل بسته ها قرار دارد.

این به روز رسانی هم اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته، و اگر هنوز در دسترس شما نیست می توانید مطمئن باشید که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما در رابطه با این ویژگی جالب چیست؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید