در تصاویرت بهتر از همیشه باش | ۵ اپلیکیشن برتر اندروید و آی او اس برای گرفتن تصاویر سلفی - تکفارس 
در تصاویرت بهتر از همیشه باش | ۵ اپلیکیشن برتر اندروید و آی او اس برای گرفتن تصاویر سلفی - تکفارس 

در تصاویرت بهتر از همیشه باش | ۵ اپلیکیشن برتر اندروید و آی او اس برای گرفتن تصاویر سلفی

دانیال دهقانی
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 14:41

گوشی های هوشمند به حدی پیشرفت کرده اند که تبدیل به یک ماشین گرفتن سلفی مطلوب شوند، حتی اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که از اپلیکیشن های مختلف مربوط به گرفتن عکس های سلفی که برای اندروید و آی او اس موجود هستند استفاده نکنید. یک دنیای پر از فیلترها، تنظیمات و بهبودهای مختلف وجود دارند که باعث می شوند تصاویر شما به شدت جالب تر و جذاب تر از حالت اولیه که با اپلیکیشن دوربین خود گوشی گرفته شده اند شوند. در این مقاله، ما ۵ تا از برترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس برای گرفتن تصاویر سلفی را برای شما گرد آوری کرده ایم. آن ها را امتحان کنید، بین شان جا به جا شوید، و با ویژگی هایی که آن ها ارائه می کنند سر و کله بزنید تا بتوانید تصاویر خود را هر چه غنی تر و زیباتر سازید. مطمئن باشید از این لحظات خسته نمی شوید! با ادامه این مقاله، همراه تک فارس بمانید.

YouCam Perfect

youcam-perfect-app

YouCam Perfect یک اپلیکیشن برای گرفتن سلفی است که توانایی رتوش عکس ها را دارد و می تواند با تنظیم کردن رنگ پوست، اضافه کردن فیلتر، حذف چین و چروک ها، پاک کردن جوش ها و لک ها، ویرایش کردن حالت چشم ها، دوباره شکل دادن به چهره و رقیق تر نشان دادن تصویر کاری کند تا شما در تصویر بسیار بهتر به نظر برسید. این اپلیکیشن همچنین شامل صدها کولاژ، قاب، استیکر و موارد جالب از این دست می شود که شما می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این اپلیکیشن شامل قابلیت زیبا سازی همزمان می شود و به شما اجازه می دهد تا سلفی ها را در قالب ویدیوهای کوتاه و با استفاده از فیلترهای جالب بازسازی کنید. قابلیت تشخیص چندین چهره به شما اجازه می دهد تا در تصاویر گروهی تمامی چهره ها را بتوانید به راحتی در تصویر جای دهید، چهره ها را گلگون کنید یا نور تصویر را کم کنید، به چهره خود نمای کرانی اضافه کنید، چشم ها را درشت کنید و با کاهش دایره های سیاه درون چشم و کاهش پف کردگی آن، سیاهی زیر چشم را از بین ببرید.

عکس های تمام قد هم با باریک کردن کمر یا بلندتر کردن پاها قابل ویرایش هستند. همچنین یک ابزار حذف اشیای هوشمندانه نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا اشیا و افرادی را که در عکس اضافی هستند و نمی خواهید در آن وجود داشته باشند را به راحتی حذف کنید، در کنار آن هم یک قابلیت به نام “کولاژ هوشمند” (Smart Collage) وجود دارد که چهره ها را در عکس های شما تشخیص می دهد و بخش های مهم آن را نگه می دارد تا در هنگام کولاژ کردن و صحنه های مربوط به بک گراند در بهترین جای ممکن قرار بگیرند. در نهایت، شما توانایی خواهید داشت تا در اجتماع “دایره زیبارویان” (Beauty Circle) شرکت کنید، آخرین ها در زمینه آرایش چهره و فشن و مد را ببینید، در کنار آن قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در فیس بوک و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی هم در این اپلیکیشن وجود خواهد داشت. بد نیست اشاره کنیم که هر دو نسخه اندروید و آی او اس این اپلیکیشن به طور کاملاً رایگان در دسترس قرار دارند.

دانلود YouCam Perfect برای اندروید

دانلود YouCam Perfect برای آی او اس

B612

b612-selfie-app

اپلیکیشن B612 شامل ۲۵ فیلتر مختلف برای شخصی سازی تصاویر، قابلیت تشخیص چهره با استیکرها و افکت های مختلف، ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای با افکت های مختلف، تصاویر کولاژ مانند، سلفی های برجسته سه بعدی، حاشیه های مختلف، تنظیم شیب و قابلیت تایمر می شود و به راحتی می توان تصاویر را با آن در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک و اینستاگرام و توییتر به اشتراک گذاشت. لازم به ذکر است هر دو نسخه اندروید و آی او اس این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس قرار دارند.

دانلود B612 برای اندروید

دانلود B612 برای آی او اس

Retrica

retrica-free-download

اپلیکیشن Retrica به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را با ۱۲۰ فیلتر همزمان ضبط کنید، فایل های Gif بسازید، فیلترها را با یکدیگر در هم آمیزید، تصاویر و ویدیوهای خود را با افکت اختصاصی این اپلیکیشن یعنی استمپ (Stamp) تزیین کنید، و در نهایت هم تصویر خود را بر روی شبکه های اجتماعی مختلفی نظیر اینستاگرام و توییتر و فیس بوک آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود Retrica برای اندروید

دانلود Retrica برای آی او اس

Cymera

cymera-33-700x393

اپلیکیشن Cymera صدها فیلتر و افکت مختلف، ۷ حالت لنز دوربین متفاوت، و قابلیت ترکیب ۹ تصویر با یکدیگر برای ساختن یک تصویر واحد را به کاربران اش اعطا می کند. در این اپلیکیشن بیش از ۲۰۰ مورد مختلف برای موهای طبیعی و آرایش چهره وجود دارد، همچنین موارد مختلف برای ویراستن حالت بدن، تنظیمات مربوط به تصویر (همچون میزان درخشندگی، کنتراست، برش، چرخاندن و البته موزائیکی کردن تصویر) و قابلیت واترمارک کردن، و یک ابزار پیشرفته برای حذف حالت قرمزی چشم نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین شما از داشتن مواردی چون ماسک های مربوط به حیوانات، فیلترهای زیبایی، افکت های مربوط به روشنایی، ئو البته قاب ها نیز محروم نخواهید شد و با Cymera به آن ها دسترسی خواهید داشت. همچنین موارد مختلفی برای دست نوشته ها و طراحی ها، گذاشتن متن بر روی تصویر و البته به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مختلف نیز در این اپلیکیشن موجود خواهد بود. هر دو نسخه آی او اس و اندروید Cymera رایگان هستند.

دانلود Cymera برای اندروید

دانلود Cymera برای آی او اس

Snow

snow-app

اپلیکیشن Snow به شما اجازه می دهد تا اقدام به ضبط ویدیوها با افکت های صورت خارق العاده ای کنید و بدون مکث و اتلاف وقت آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید، و به موارد ارسال شده از طرف دوستان خود با متن یا فایل های Gif پاسخ دهید، و لحظات خوش خود را با دوستان خود تقسیم کنید. گلچینی از استیکرها با افکت های مخصوص به همراه فیلترهای شگفت انگیز، به همراه سلفی های متحرک به صورت Gif نیز در این اپلیکیشن یافت خواهند شد. قابلیت The Stories در این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا ویدیوها را به صورت زمانی مرتب کنید و در عرض ۴۸ ساعت هم آن ها را ناپدید کنید! همچنین پیام های با قابلیت از بین رفتن خودکار نیز در Snow وجود دارند، که در آن فرد بازدید کننده تنها ۲۴ ساعت فرصت دارد تا آن را دوباره ببیند و البته اگر هم کسی از آن اسکرین شات تهیه کند شما باخبر می شوید. این اپلیکیشن نیز به مانند دیگر اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله، کاملاً رایگان است.

دانلود Snow برای اندروید

دانلود Snow برای آی او اس

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن ها چیست؟ آیا از هیچ کدام از آن ها استفاده کرده اید؟ بیشتر جذب ویژگی ها وقابلیت های کدام یک شده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.