طبق آخرین گزارشات ، iOS نا امید کننده تر از اندروید - تکفارس 
طبق آخرین گزارشات ، iOS نا امید کننده تر از اندروید - تکفارس 

طبق آخرین گزارشات ، iOS نا امید کننده تر از اندروید

عرفان کرد
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 16:02
طبق آخرین گزارشات ، iOS نا امید کننده تر از اندروید - تکفارس 

یکی از مشکلات بزرگ سیستم عامل ها اختلالاتی است که مانع انجام کار کاربران می شود. با تکفارس همراه شوید تا متوجه شوید چه چیز هایی عامل این اختلالات می شوند.

طبق آخرین گزارش های گروه تکنولوژی بلانکو ۶۲% از دستگاه های آیفون و آیپد در یک چهارم سوم سال میلادی دچار مشکلات نرف افزاری شده اند. این آمار در مقابل ۴۷% اختلال در دستگاه های اندروید قرار می گیرد. اپلیکیشن ها نیز در ۶۵% از دستگاه هایی که با سیستم عامل iOS کار میکنند کرش کرده اند که این عدد در گوشی های اندروید فقط ۲۵% است. این آمار همچنین نشان میدهند که آیفون ۶ با ۱۳% میزان اختلال بیشترین سهم را داشته. بعد از آن آیفون ۶s و آیفون ۵ با ۹ درصد و آیپد ایر ۲ با ۲% بیشترین اختلال را داشته اند.

بیشتر این اختلالات نیز به دلیل آپدیت iOS 10 بوده است.

بین گوشی های هوشمند اندروید LeEco Le 2 با ۱۳ درصد پرچمدار اختلالات است. Redmi 3S و Redmi Note 3 ، دو محصول شرکت شیائومی ، با ۹ درصد در کنار Galaxy S7 edge سامسونگ و Vibe K5 لنوو با ۵% و ۴% کامل کننده پنج گوشی اول هستند. بیشترین اختلال در گوشی های اندروید مربوط به مشکلات باتری (با ۷%) و صفحه نمایش (با ۶%) می باشد. گوشی ها و تبلت های سامسونگ نیز با ۱۱% در رتبه نخست هستند و بعد از آن شیائومی با ۴% قرار می گیرد.

کرش کردن اپلیکیشن ها بزرگترین مشکل کاربران iOS در آمریکای شمالی بوده ؛ اما در کل دنیا بالارفتن دمای دستگاه رتبه اول را دارد. در آمریکای شمالی ۲۱% درصد از اختلالات را کرش کردن برنامه ها تشکیل داده و در گوشی های اندروید بیشتر اعتراض کاربران به مشکلات پورت USB بوده.

نکته جالب در لیست بیشترین برنامه های کرش شده در هر دو دستگاه ، بازی Pokemon GO است که در ۵% مواقع روی دستگاه های iOS و ۲.۵% مواقع روی گوشی های اندروید کرش کرده. این برنامه با مصرف باتری باعث کند شدن سرعت و عملکرد دستگاه شده.
بالاترین برنامه های کرش شده iOS اما مربوط به شبکه های اجتماعی اند که اینستاگرام با ۱۴% ، اسنپ چت با ۱۲% ، فیسبوک با ۹% درصد و مسنجر فیسبوک با ۵% در رتبه های اول تا چهرام قرار دارند.

در اندروید  اما سرویس IMS با ۳۲% بالاترین رتبه را در بین برنامه های کرش شده را از آن خود کرده و برنامه ها Address Book و پلی استور گوگل در جایگاه های بعدی قرار دارند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید