شایعه; گلکسی A7 2017 ضد آب است - تکفارس 
شایعه; گلکسی A7 2017 ضد آب است - تکفارس 

شایعه; گلکسی A7 2017 ضد آب است

امید بصیری
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 18:22
شایعه; گلکسی A7 2017 ضد آب است - تکفارس 

اخیراً برخی از وب سایت ها گزارش داده اند که گلکسی اِی ۷ ۲۰۱۷ علاوه بر داشتن دوربین مخصوص عکس برداری سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از گواهی IP 68 که مخصوص ضد آب بودن گوشی ها هست بهره می برد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر این خبر با تکفارس همراه باشید!

۳ ماه پیش بود که درباره ی سه گانه ی جدید سامسونگ از گوشی های سری اِی خود یعنی گلکسی اِی ۳ گلکسی اِی ۵ و گلکسی اِی ۷ ۲۰۱۷ مطلع شدیم. گلکسی اِی ۷ ۲۰۱۷ اولین حضور خود را بر روی بنچمارک GFXBench نشان داد در حالی که گلکسی اِی ۳ ۲۰۱۷ اولین بار زمانی دیده شد که در حال منتقل شدن به هند برای انجام آزمایش های مختلف بر رویش بود.

گلکسی اِی  ۲۰۱۷ که تحت نام SM-A720F عرضه خواهد شد، احتمالاً با مشخصاتی این گونه روانه ی بازار می شود; صفحه نمایش ۵.۶۸ اینچی Full HD Superamoled ، دوربین مخصوص عکس برداری سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم F 1.9. هم چنین پردازنده ی داخلی این گوشی از سری اگزینوس ۷۸۸۰ خواهد بود که با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز کار می کند، ۳ گیگابایت حافظه ی رم دی دی آر ۴، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ی خارجی. ابعاد این گوشی شامل ۱۵۷.۶۹* ۷۶.۹۲* ۷.۸ میلی متر خواهد بود، قطر این گوشی نیز ۷.۸ میلی متر است. حال بر طبق شایعات جدید انی گوشی از گواهینامه ی آی پی ۶۸ که مخصوص گوشی های با قابلیت نفوذناپذیری در برابر آب و گرد و خاک است بهره می برد، ویژگی ای که سامسونگ در حال حاضر تنها بر روی پرچم داران خود عرضه می کند.

این گوشی به احتمال زیاد از یک حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد. هم چنین می توان انتظار داشت که به مانند تمام گوشی های جدید از پورت USB C_Type نیز بهره ببرد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به پشتیبانی از وای فای دو بانده، پشتیبانی از شبکه ی ال تی ای، بلوتوث و جی پی اس اشاره کرد.در مورد باتری این گوشی نیز گفته شده است که احتمالا از یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت بهره خواهد برد. ما هنوز اطلاعی درباره ی نسخه ی سیستم عامل این گوشی نداریم اما اگر این گوشی قرار باشد که در ماه دسامبر عرضه شود به احتمال زیاد از اندروید ۷ بر روی خود بهره خواهد برد. هیچ کدام از اطلاعات ذکر شده در حال حاضر قابل تایید نیستند بنابراین نباید بر روی آن ها حساب ویژه ای باز کنید.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.