اپل ایراد صفحه لمسی آیفون۶ را تنها با ۱۴۹ دلار برطرف می کند - تکفارس 
اپل ایراد صفحه لمسی آیفون۶ را تنها با ۱۴۹ دلار برطرف می کند - تکفارس 

اپل ایراد صفحه لمسی آیفون۶ را تنها با ۱۴۹ دلار برطرف می کند

یاسر سرصباحی
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 00:15
اپل ایراد صفحه لمسی آیفون۶ را تنها با ۱۴۹ دلار برطرف می کند - تکفارس 

چندی پیش با خبر شدیم که بعضی از کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس با صفحه لمسی گوشی های خود دچار مشکل شده اند. این مشکل شامل عدم پاسخگویی نمایشگر به لمس و به وجود آمدن نواری خاکستری رنگ و لرزان در صفحه نمایش بود.

بسیاری از تعمیرکاران این ایراد صفحه نمایش را از شرکت اپل دانستند، اما شرکت کالیفرنیایی این ایراد را قبول نکرد و گفت که این ایراد شامل گارانتی نمی باشد، در همین راستا اعلام کرد که کاربران باید گوشی های آیفون خود را تعویض کنند. با این حال بعد از گذشت چند ماه، اپل بالاخره پذیرفته است که در مقابل دریافت ۱۴۹ دلار این ایراد را برطرف کند.

قبل از این، تعداد بیشتری از کاربران که گوشی آیفونشان دچار همچین مشکلی شده بود، از شرکت اپل شکایت کرده بودند اما متخصصین این شرکت، ایراد در صفحه نمایشگر را نپذیرفته بودند و دلیل بروز این مشکل را عوامل دیگری اعلام کرده بودند.

متخصصان سخت افزاری در خارج از این شرکت، دو نظر را برای پدید آمدن این مشکل اعلام کرده اند. یک این که مشکل در تولید چیپ کنترلر U2402    است. و دوم این که به علت ضربه های شدید لحیم های این چیپ روی برد اصلی دچار شکستگی شده اند, و به همین دلیل، گاه به گاه ارتباط این قطعه ها به دلیل شکستگی با نمایشگر قطع می شود.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید