احتمال پاک کردن یک بازی توسط کاربران اندروید سه برابر بیشتر از کاربران آی او اس است! - تکفارس 
احتمال پاک کردن یک بازی توسط کاربران اندروید سه برابر بیشتر از کاربران آی او اس است! - تکفارس 

احتمال پاک کردن یک بازی توسط کاربران اندروید سه برابر بیشتر از کاربران آی او اس است!

دانیال دهقانی
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 23:11
احتمال پاک کردن یک بازی توسط کاربران اندروید سه برابر بیشتر از کاربران آی او اس است! - تکفارس 

احتمال پاک کردن یک بازی توسط کاربران اندروید سه برابر بیشتر از کاربران آی او اس است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بر طبق یک گزارش جدید، تمایل کاربران اندروید به حذف اپلیکیشن ها از روی دستگاه خود دو برابر بیشتر از کاربران آی او اس است.

شرکت آماری AppsFlyer بیش از ۲۰ میلیون مورد از حذف اپلیکیشن های موبایل را در بین ماه سپتامبر تا اکتبر امسال پیگیری کرده است. بر طبق محاسبات این شرکت، به طور میانگین، از میان هر ۱۰ اپلیکیشن ۳ تای آن ها از روی دستگاه حذف شده اند. این به خودی خود تحقیقات جالبی به شمار می رود و نتایج حاصل نیز قابل توجه هستند ولی وقتی که به طور دقیق و بر اساس سیستم عامل میزان این حذف شدن ها مورد بررسی قرار می گیرند متوجه یک تفاوت بزرگ می شویم.

به طور میانگین، احتمال حذف شدن یک اپلیکیشن اندرویدی به دست کاربران دو برابر بیشتر از احتمال حذف شدن یک اپلیکیشن آی او اسی به دست کاربران است. قبل از این که بیشتر به این آمار بپردازیم، بهتر است اشاره کنیم که این فاصله آماری بزرگ یک دلیل عمده و البته درست هم دارد. بر طبق اعلام AppsFlyer، این تفاوت بزرگ بیشتر به خاطر آن است که به طور میانگین آیفون و آیپد (به عنوان دستگاه هایی که از آی او اس بهره می برند) از فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به دستگاه های اندرویدی بهره می برند و دست کاربران برای نگهداری از اپلیکیشن ها بازتر است.

همین گزارش همچنین مشخص می کند که احتمال پاک شدن یک بازی از روی گوشی به دست کاربران اندرویدی بسیار بیشتر از احتمال رخ دادن این اتفاق به دست کاربران آی او اس است. آمار نشان می دهد که رقم بزرگی بالغ بر ۴۳ درصد بازی های اندرویدی مدتی بعد از نصب، حذف می شوند. از سوی دیگر، کاربران آی او اس بسیار در این زمینه ملایم تر هستند، و تنها ۱۳ درصد بازی های آی او اس بعد از نصب توسط کاربران پاک می شوند.

AppsFlyer همچنین متوجه شده که میزان پاک شدن اپلیکیشن ها در ایالات متحده آمریکا در پایین ترین حد خود است. از سوی دیگر، در کشورهایی که بازار گوشی های هوشمند در آن ها رو به رشد است -کشورهایی که گوشی های ارزان قیمت در آن ها طرفداران زیادی دارند- میزان حذف شدن اپلیکیشن ها بسیار بالا است. این مورد را هم دوباره می توان به این نسبت داد که کاربران تبلت و گوشی های هوشمند در آمریکا معمولاً از فضای بیشتری برای ذخیره سازی بهره مند هستند تا کسانی که در کشورهای جهان سومی گوشی های ارزان قیمت خریداری می کنند، پس نگرانی خاصی برای تنظیم کردن میزان فضای خالی دستگاه خود ندارند.

نظر شما در رابطه با این تحقیق جالب چیست؟ آیا خود شما هم برنامه ها را مدام نصب و حذف می کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید