سیری شاید رقیب دستیار گوگل شود - تکفارس 
سیری شاید رقیب دستیار گوگل شود - تکفارس 

سیری شاید رقیب دستیار گوگل شود

عرفان کرد
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 12:28
سیری شاید رقیب دستیار گوگل شود - تکفارس 

دستیار مجازی گوگل که به دلیل موفقیتش سر و صدای زیادی کرده ، شاید رقیب جدیدی را در کنار خود ببیند. با تکفارس همراه باشید.

یکی از مهمترین و بهترین امکانات گوشی های پیکسل شرکت گوگل که افراد زیادی با آن سر و کار دارند ، دستیار گوگل (Google Assistant) است. دستیار گوگل که نسخه ارتقا یافته Google Now است ، اکنون به یکی از بهترین دستیار های مجازی موجود تبدیل شده. دستیار گوگل ، که با برنامه آلو (Allo) خودش را معرفی کرد ، بر روی گوشی های پیکسل بیشتر از سایر گوشی ها قابل توجه است. دستیار گوگل می تواند وارد پیام های شما می شود و با استفاده از متن پیام ها ، اطلاعات مربوط را در اختیار شما می گذارد که این اطلاعات بسیار مفید و کاربردی می باشد.

اکنون اما اطلاعاتی پیدا شده که در می ۲۰۱۵ ، شرکت اپل نیز چنین طرحی را پیشنهاد داده و ممکن است آن را عرضه کند. احتمال دارد که چنین ویزگی هایی به سیری (Siri) داده شود تا مانند دستیار گوگل هنگام مکالمات شما اطلاعات مورد نیازتان را پیدا کند. در تصاویر ابتدایی پیدا شده دیده می شود که سیری در یک مکالمه iMessage مبلغ خاصی را به حساب کاربر منتقل می کند ، مسیر رفتن به مکان خاصی را مشخص می کند و حتی اطلاعات مربوط به سینما و بلیط های موجود را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای مثال وقتی از سیری می پرسید که :”سیری ، چه زمانی می توانیم با هم ناهار بخوریم؟” سیری تمام برنامه ها را بررسی کرده و تاریخ و زمان دقیقی را اعلام می کند تا همه بتوانند در آن تاریخ بیرون بروند. یا اگر از سیری بپرسید که :”سیری ، ده دلار برای مایکل بفرست.” سیری دنبال برنامه هایی می گردد که با آن ها ده دلار را به حساب شخص مورد نظر بفرستید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید