بازگشت نوکیا! - تکفارس 
بازگشت نوکیا! - تکفارس 

بازگشت نوکیا!

عرفان کرد
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 12:50
بازگشت نوکیا! - تکفارس 

اگر باور نمی کردید که نوکیا سال آینده به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد ، اکنون خبری رسمی منتشر شده تا به شک شما پایان دهد. در یکی از اسلاید های مراسم روز مرکز خرید نوکیا ۲۰۱۶ ، مراسمی که ۱۵ نوامبر برای سهام داران برپا شد، جمله ای دیده میشد که بیان می کرد :” بازگشت برند نوکیا به گوشی های هوشمند.”

مساله مهم این است که نوکیا خودش گوشی هوشمند نخواهد ساهت چرا که امکانات لازم برای این کار را ندارد ؛ بنابراین گوشی ها با همکاری شرکت فنلاندی HMD Global و شرکت تایوانی Foxconn ساخته خواهند شد. شرکت HMD Global به رهبری نوکیا گوشی ها و لوازم جانبی را توسعه میدهد و مسئولت فروش نیز بر عهده آن ها خواهد بود.  این در حالی است که شرکت تایوانی با مسائل مربوط به ساخت و طراحی سر و کار دارد. علاوه بر این قرار است نوکیا با کمک یک شرکت تبلیغاتی به ترویج و تبلیغ این گوشی ها بپردازد. یکی از اولین گوشی های هوشمند نوکیا می تواند گوشی D1C باشد که ظاهرا با سیستم عامل اندروید ۷ و سیستم سخت افزاری متوسطی مانند صفحه نمایش با کیفیت ۱۰۸۰p و پردازنده Snapdragon 430 و حافظه رم سه گیگابایتی عرضه شود.

نوکیا در MWC 2017 که از ۲۷ فوریه تا ۲ مارچ برگزار می شود اطلاعات دقیق تری را راجع به بازگشتش به این عرصه بیان خواهد کرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید