سامسونگ از خانواده Galaxy S7 دفاع کرد - تکفارس 
سامسونگ از خانواده Galaxy S7 دفاع کرد - تکفارس 

سامسونگ از خانواده Galaxy S7 دفاع کرد

عرفان کرد
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 12:31
سامسونگ از خانواده Galaxy S7 دفاع کرد - تکفارس 

چندی پیش گزارشاتی مبنی بر انفجار و یا آتش گرفتن گوشی های Galaxy S7 سامسونگ منتشر شده بود. سامسونگ اما به این گزارشات واکنش نشان داده و از سلامت و کیفیت بالای خانواده Galaxy S7 دفاع کرده. آن ها بیانیه ای صادر کرده اند که به این شرح است : ” هیچ موردی مبنی بر خرابی باتری های داخلی بین ده میلیون گوشی فروخته شده به مشتریان در ایالات متحده پیدا نشده ؛ هرچند ما گزارشاتی راجع به این مشکل که توسط شرایط خارجی بروز داده دریافت کرده ایم. پس تا زمانی که سامسونگ این موارد را بررسی نکند ، نمی توانیم دلایل واقعی این مشکلات را پیدا کنیم.”

به نظر می رسد که در این مورد حق با سامسونگ باشد چرا که گوشی های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge تا به اینجا محصولات مطمئنی بوده اند و تعداد انگشت شمار مشکلاتی که گزارش داده شده اند ، یک چیز طبیعی است. اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که تقریبا تمام گوشی ها ، حتی آیفون ۷ ، دچار چنین مشکلاتی شده اند اما تعدادشان بسیار کم بوده.

همانطور که احتمالا می دانید ، چندی پیش سامسونگ مجبور شد که دو بار گوشی های Note 7 را پس بگیرد و حتی تولید این گوشی ها را ، به دلیل مشکلات باتری پی در پی، متوقف کند. اما این موضوع ربطی به گوشی های S7 و S7 edge ، که از مارچ ۲۰۱۶ در بازار است ، ندارد . با این وجود سامسونگ احساس کرد که نیاز به شفاف سازی این مسائل است تا مشتریانی را که از گوشی های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge استفاده می کنند ، از نگرانی در بیاورد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید